رئیس هیات فوتبال اصفهان: احتمال دارد بازی‌های سپاهان در کاشان برگزار شود

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

فارس: سرپرست تیم فوتبال اصفهان درباره میزبانی دیدار تیم ملی مقابل قرقیزستان در این شهر توضیحاتی ارائه کرد.

علی طاهری درباره میزبانی ورزشگاه فولادشهر اصفهان در دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل قرقیزستان گفت: اصفهان برای اولین بار میزبان تیم ملی است و امیدواریم با تلاش مسئولان استانی و حمایت فدراسیون نیز بتوانیم. برای میزبانی اولین بازی تیم ملی در مرحله سوم و تیم ملی کشورمان گام اول را با نتیجه خوب برداشته است.

وی افزود: می دانید که اصفهان میزبان مسابقات باشگاهی زیادی در قاره بوده است و در این راستا از اعتماد الاتحاد مهدی تاج و مهدی نبی تشکر می کنیم. امیدواریم میزبانی شایسته برای تیم ملی فوتبال داشته باشیم

رئیس هیات فوتبال اصفهان خاطرنشان کرد: از کوهئی مدیرعامل کارخانه ذوب آهن و نیما نکیسا مدیرعامل این باشگاه برای رفع نواقص قدردانی و تشکر می کنیم. امیدواریم در کنار هم بتوانیم میزبان شایسته ای برای تیم ملی باشیم.

طاهری در خصوص شرایط میزبانی اصفهان در این دیدار تصریح کرد: توانایی و قابلیت هایی که اصفهان از نظر استادیوم، هتل و سایر موارد با در نظر گرفتن میزبانی مسابقات بین المللی از جمله میزبانی اخیر از تیم جوانان اماراتی الاهلی و عربی متحده عربی دارد. امارات. الهلال و الاتحاد خوب هستند. تلاش کردیم میزبانی مناسبی داشته باشیم اما از آنجایی که تیم ملی برای اولین بار در اصفهان بازی می کند، توافق و همدلی خوبی بین مسئولان استانی از جمله استاندار و اداره کل انجام شد. ورزش، جوانان، تیم فوتبال و باشگاه ها.

وی در خصوص مشکلات ورزشگاه نقش جهان گفت: ورزشگاه نقش جهان با توجه به بازی های زیاد سپاهان مانند تقابل با لیگ برتر، حذفی فرصت آماده سازی برای بازسازی چمن را نداشت. جام حذفی و جام ملت های آسیا. لیگ قهرمانان و حتی استفاده از سپاهان نوین و تیم بانوانش. علاوه بر این، امسال شاهد گرمای بی سابقه ای در سراسر کشور به ویژه اصفهان بودیم.

سرپرست تیم فوتبال اصفهان افزود: منطقه ای که ورزشگاه نقش جهان در آن قرار دارد بسیار گرم است. این گرما باعث نابودی چمن شد. سعی کردند با برگزاری جلسات مختلف بازسازی بسیار خوبی انجام دهند. طبق اطلاعات من، احتمال دارد سپاهان بعد از بازی با کادارملو، مسابقات خود را در استادیوم کاشان برگزار کند تا ورزشگاه نقش جهان را بازسازی و به شکل شایسته خود بازگرداند. بعد از ورزشگاه آزادی دومین ورزشگاه استاندارد کشور است و تنها مشکل آن ورزشگاه است که با تلاش باشگاه امیدواریم میزبان خوبی باشیم.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *