پیشنهادها و توصیه‌های همراه اول به تمامی زائران اربعینی

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

اولین و بزرگترین شرکت تلفن همراه کشور به منظور تجلیل از زائران حسینی (علیه السلام) و مسافران در عراق، ایستگاه های خدمات ارتباطی و مراقبت های اجتماعی ایجاد کرد.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، اپراتور همراه اول کشور، طبق روال قبلی خود و در آغاز سفر ایرانیان به عراق برای حضور در راهپیمایی اربعین حسینی (علیه السلام)، اقدامات گسترده و همه جانبه ارتباطی و رفاه اجتماعی را اعلام کرد.

رفیق اول هر ساله در این ایام اقداماتی را با هدف بهره مندی بیشترین زائران ممکن از این سفر انجام می دهد که به طور کلی به دو بخش خدمات ارتباطی و خدمات رفاهی اجتماعی تقسیم می شود.

لذا به کلیه زائران و مسافران حسینی در عراق در ایام اربعین توصیه می شود قبل از سفر از حضور کارشناسان همراه اول، انواع خدمات و تعرفه های ارتباطی اطلاع لازم را کسب کنند.

* قیمت مکالمه و اینترنت رایگان در اربعین چقدر است؟

الرافیق الاول امسال با مذاکره و توافق با اپراتورهای عراقی توانست «قیمت مکالمه رایگان» را در موسم اربعین نسبت به شرایط رومینگ عادی کاهش دهد و تخفیف‌های ویژه‌ای را به مشترکان ارائه دهد.

کاهش قیمت مربوط به این ایام (اربعین) در مکالمه با ایران 21 درصد، پیامک 25 درصد و اینترنت 90 درصد نسبت به شرایط عادی (رومینگ با اپراتورهای عراقی) است.

نرخ هر دقیقه مکالمه خروجی 18000 تومان، هر دقیقه تماس ورودی 15000 تومان، هر پیامک به شماره های ایرانی 3000 تومان و هر مگابایت استفاده از اینترنت همراه 300 تومان است که در همه موارد مقایسه می شود. به میانگین. تعرفه کارزار عرفات با عراق به چهل کاهش یافت.

*تفاوت بسته های بزرگ و کوچک چیست؟

اما رفیق اول به تمامی زائرانی که با سیم کارت خود قصد عزیمت به عراق را دارند توصیه کرد پیشنهادات ویژه ای را که برای همه مقرون به صرفه است خریداری و فعال کنند.

بسته های ویژه اربعین به دو دسته کم حجم و سایز بزرگ تقسیم می شوند که بسته اول شامل چهار پیشنهاد ویژه در قسمت کم حجم و دو پیشنهاد ویژه در قسمت سایز بالا می باشد.

بسته های کم حجم شامل «300 مگابایت اینترنت 7 روزه»، «1 گیگابایت اینترنت 7 روزه»، «2 گیگابایت اینترنت 14 روزه با 20 دقیقه مکالمه و 20 پیامک رایگان» و «15 دقیقه مکالمه برای 14» است. روز” 7 روز با 45 پیامک رایگان”.

همچنین بسته‌های پرتیراژ شامل «اینترنت نامحدود ۷ روزه با ۱۵ دقیقه مکالمه رایگان» و «۵ گیگابایت اینترنت بین‌المللی به مدت ۱۴ روز» است.

* روش خرید و فعال سازی بسته های ویژه اربعین چگونه است؟

روش خرید بسته های 40 ویژه تمامی متقاضیان مراجعه به فروشگاه همراه اول، اپلیکیشن موبایل من، اپلیکیشن ستاره اول، تماس با اولین ستاره 10 ستاره میدان 40، مراجعه به دفاتر همراه اول و یا تماس با ستاره مربع 1 می باشد.

*چگونه سرویس رومینگ را قبل از خروج از کشور فعال کنیم؟

با توجه به اینکه استفاده از سرویس «رومینگ همراه اول» به مشترکین امکان می دهد در سفرهای خارجی خود بدون نیاز به تعویض سیم کارت از خدمات تماس، پیامک و اینترنت بهره مند شوند، نکاتی ضروری است.

ابتدا مشترکینی که قصد استفاده از سیم کارت و خدمات مقرون به صرفه همراه اول در اربعین را دارند باید قبل از خروج از کشور سرویس رومینگ را فعال کنند.

این را می توان به راحتی با تماس با “Star 10 Star 291 Square” انجام داد.

همچنین می‌توانید فرآیند فوق‌الذکر را انجام داده و رومینگ را از طریق «برنامه جوالی» فعال کنید.

مشترکینی که قبلا سرویس محدودیت مکالمه بین المللی را فعال کرده اند، علاوه بر فعال سازی سرویس رومینگ بین الملل، باید سرویس محدودیت مکالمه بین المللی را نیز غیرفعال کنند تا در برقراری تماس و ارسال پیامک به خارج از ایران با مشکل مواجه نشوند.

این را می توان به راحتی از طریق برنامه تلفن همراه من انجام داد.

*چگونه از سیم کارت تلفن همراه اول در عراق استفاده کنیم؟

تمامی بسته های طراحی شده به دلیل ارزان بودن سرویس همراه اول نسبت به سیم کارت اپراتورهای عراقی و عدم نیاز به استفاده از ارزهای خارجی قابل استفاده در شبکه های سه اپراتور عراقی زین، آسیاسل و کورک می باشد زیرا اگر با خرید سیم کارت ایرانی، زائران ایرانی نگران راه اندازی ارتباطات خود نخواهند بود.

در صورت عدم اتصال خودکار به شبکه اپراتورهای عراقی، کلیه متقاضیان استفاده از سرویس رومینگ می توانند با ورود به منوی تنظیمات گوشی خود و انتخاب قسمت تنظیمات شبکه، وارد مرحله انتخاب دستی اپراتور مورد نیاز شوند.

*آیا گوشی اول سرویس وای فای ارائه می دهد؟

ایجاد توانمندی های ارتباطی از نظر سخت افزاری و نرم افزاری در استان های مرزی مرتبط با اربعین نیز از اقدامات زیرساختی شرکت ارتباطات سیار ایران بود.

این اقدامات شامل توسعه و نصب مجوزهای لازم، نصب و راه اندازی سایت های اضطراری و همچنین پیاده سازی تجهیزات مربوط به ارائه خدمات وای فای عمومی در شهرهای مرزی بود.

* در کاروان های مرزی با رفیق اول چه خدماتی ارائه می شود؟

برای تسهیل دسترسی و پشتیبانی تمامی مشترکین خود که در مسیر عراق هستند، مراکز خدمات مشتریان را در شش مرز تمرشین، باشمک، خسروی، مهران، شلمچه و چذابه ایجاد کرد.

در این موکب ارتباطی، علاوه بر ارائه کلیه خدمات مخابراتی مد نظر مشترکان، به ویژه اطلاعات ویژه خدمات رومینگ تلفن همراه اول، به زائران اربعین نیز به اختصار پرداخته خواهد شد.

* ایجاد ایستگاه های ارتباطی و کاروان در سالن های مسافربری و ایستگاه السلام

حضور گسترده راهنمایان اول شخص در سالن های مسافربری و ترمینال سلام فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) راهی برای ارتباط نزدیک بازدیدکنندگان با نمایندگان این اپراتور و رفع مشکلات احتمالی آنها است.

اولین کاروان ارتباطی همراه در سالن السلام واقع در سالن پانسیون حضور دارد که علاوه بر تهیه و ارائه بسته های پذیرایی روزانه از زائرین اربعین، به سوالات مشتریانی که مسیر هوایی را برای سفر به عراق انتخاب کرده اند نیز پاسخ می دهد.

ایستگاه خدمات ارتباطی و راهنمای مسافرتی متحدالشکل در ایستگاه های مسافربری غرب، جنوب و بیهقی خدمات مشابهی را ارائه می دهند.

*آیا نمایندگانی از صحابه اول در عراق و طارق الحسین علیه السلام حضور دارند؟

در خاک عراق و طبق هماهنگی های انجام شده کارشناسان رفیق اول در تمامی شهرهای بزرگ مانند نجف، کربلا، کاظمین و سامرا برای پاسخگویی و میزبانی از زائران ایرانی حضور دارند.

این کارشناسان مخصوصاً در صحن الزهرا (س) نجف، موکب حضرت فاطمه الزهرا (س) تورات بیستم، ستون 1، 218، 494، 828، 1120، سید الجوده، حضور دارند. تپه زینبیه، باب البغداد، خیابان الروزتین و مقر مفقودین بین دو معبد حضور دارند.

و اما الکاظمین و سامرا استقرار آنها در اطراف عتبات عالیات قرار دارد.

* استفاده از چه خدماتی رایگان است؟

همراه اول اعلام کرد که کلیه مشترکین همراه اول که قصد عزیمت به کشور عراق را دارند باید از هر لحاظ در استفاده از سرویس رومینگ احساس راحتی کنند.

مشترکین متقاضی استفاده از رومینگ باید به «کارکرد تلفن در عراق»، «دریافت هرگونه پیامک حتی پیامک با رمز یکبار مصرف بانک»، «استفاده از برنامه پیام رسان روبیکا» و همچنین «استفاده از دستور» توجه کنند. کدها و تلفن همراه اول” خروجی هایی مانند اپلیکیشن رفیقی و فروشگاه همراه اول الکترونیک رایگان است.

در نهایت، کاربران رومینگ اینترنت باید از فعال بودن سرویس “Data Roaming” در منوی تنظیمات گوشی خود اطمینان حاصل کنند.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *