بازگشت «مونولیت» مرموز، این بار در نوادا؛ از جهانی دیگر، توسط چه کسی، چرا؟

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

یورونیوز: بعد از چند سال دوباره شروع شد و هنوز کسی نمی داند منشا و معنای آن چیست.

یک یکپارچه درخشان، عجیب و بلند، شبیه تک سنگ های اسرارآمیز که در سال 2020 به طور ناگهانی در نقاط مختلف جهان ظاهر شدند، در قله Goose Peak در صحرای نوادا در نزدیکی لاس وگاس ظاهر شده است.

چهار سال پس از اینکه یکپارچه برای اولین بار در صحرای یوتا ظاهر شد، هیچ کس نمی داند این ساختار فلزی درخشان که مناظر اطراف را منعکس و منتشر می کند چیست و از کجا آمده است.

این یک اثر هنری از یک هنرمند اخیر یا یک شوخی گروهی ناشناس بر اساس فیلم سال 2001 است. اودیسه فضایی، شاهکار استنلی کوبریک شاید از دنیای دیگری می آید و حاوی پیامی است که ما نمی توانیم درک کنیم؟

روز سه شنبه پلیس لاس وگاس با انتشار عکسی از این پدیده در شبکه اجتماعی X اعلام کرد که در شمال دره لاس وگاس پیدا شده است.

پلیس لاس وگاس نوشت: “وقتی مردم برای پیاده روی می روند، چیزهای عجیب و غریب زیادی می بینیم. مثلا وقتی آب و هوا را پیش بینی نکرده اند یا آب کافی نیاورده اند. اما به این نگاه کنید!”

این یکپارچه آخرین نمونه از گروهی از این ستون های نورانی است که از سال 2020 در سراسر جهان ظاهر شده اند. اولین یکپارچه فلز در نوامبر همان سال در صحرای یوتا ظاهر شد، سپس در رومانی، در جزیره وایت در انگلیسی. کانال، در پایتخت کالیفرنیا و در خیابان Fremont در مرکز شهر لاس وگاس. همه این یکپارچه ها به همان سرعتی که ظاهر شدند ناپدید شدند.

از زمانی که اولین یکپارچه ظاهر شد، گمانه زنی های زیادی در مورد اینکه چه کسی ممکن است پشت این ساختارهای یکپارچه براق باشد، وجود داشته است. هنوز کسی مسئولیت آن را بر عهده نگرفته است و تئوری های توطئه در مورد بیگانگان وجود دارد.

استنلی کوبریک، کارگردان فقید آمریکایی در سال 1968، فیلم «اودیسه فضایی»، بیگانگان را در یکی از عجیب‌ترین و تاثیرگذارترین موقعیت‌های ممکن در یک سالن سینما نشان داد پنجره تماس با آنها یا چیز دیگری نامشخص است.

کوبریک درباره بیگانگانی که به صورت توده‌های سیاه‌پوست به تصویر می‌کشد، گفت: «بلافاصله مشخص شد که غیرقابل تصور غیرقابل تصور است.

به نظر می رسد این یکپارچه ها جلوه ای از این «غیرقابل تصور» باشد.

اما شاید این یکپارچه ها فقط یک ترفند تبلیغاتی یکپارچه برای جذب گردشگران به مکان های مختلف باشد. با این حال، کشف یکپارچه را می توان ارزش افزوده ای برای یک گردشگر برای بازدید از یک مکان تفریحی، تاریخی و حتی طبیعی دانست.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *