نوسان یک درصدی بورس در هفته آینده هم ادامه دارد

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

معاون نظارت بر بورس ها و ناشران سازمان بورس از ادامه محدودیت ها در حوزه نوسانات معاملاتی اوراق بهادار و حق تقدم در محدوده مثبت و منفی یک درصد در هفته آینده خبر داد.

به گزارش سازمان بورس و اوراق بهادار، رضا آیسولو اظهار داشت: با توجه به تداوم شرایط حاکم بر بازار سرمایه در هفته گذشته و ریسک های سیستمی موثر بر آن، با بررسی های تکمیلی در حال انجام و پس از اخذ نظر بورس ها، تصمیم گرفته شد و تصمیم گرفت دامنه نوسانات معاملات سهام و حق تقدم را در هفته آینده محدود کند، مانند این هفته گذشته در محدوده مثبت و منفی 1 درصد قرار دارد و معاملات صندوق های سرمایه گذاری سهام باید مثبت باشد. و دامنه منفی 2 درصد.

وی تاکید کرد: این تصمیمات به منظور کنترل و محدود کردن احساسات کاذب تاثیرگذار بر بازار اتخاذ شده و با توجه به تداوم آن در هفته های آینده، شرایط بازار به صورت مستمر رصد و در صورت نیاز تصمیمات تکمیلی اتخاذ و اعلام خواهد شد.

سازمان بورس از روز یکشنبه هفته جاری در پی بروز احساسات ناشی از برخی تحولات سیاسی و منطقه ای و به منظور کنترل این هیجانات و حفظ منافع سهامداران، دامنه نوسان قیمت سهام را به مثبت و منفی کاهش داده است. درصد .

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *