عضو ارشد حماس: محمد ضیف، فرمانده گردان‌های القسام در سلامت است / ادعای اسرائیل مبنی بر ترور او در جریان بمباران المواصی خان‌یونس صحت ندارد

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

فارس: اسامه حمدان، یکی از اعضای برجسته دفتر سیاسی حماس، – پنجشنبه تایید کرد که فرمانده کل گردان های القسام، سالم، سالم است و ارتش اشغالگر مدعی شد که او را هدف قرار داده است تا این موضوع را توجیه کند. کشتار ماواسی

رهبر حماس: محمد زیف، فرمانده گردان های القسام، سالم / ادعای اسرائیل مبنی بر ترور وی در جریان بمباران مواسی خان یونس نادرست است.

اسامه حمدان در گفت‌وگو با وب‌سایت «عربی 48» توضیح داد که فرمانده کل گردان‌های القسام، شاخه نظامی جنبش حماس، سالم و سلامت است و ارتش اشغالگر مدعی است که او در دوران اشغال ترور شد. بمب گذاری وحشیانه ای که در منطقه ماواسی خان یونس رخ داد صحت ندارد.

این در حالی است که ارتش اشغالگر مدعی شده بود در جنایت بمب گذاری المواسی در 14 ژوئیه موفق به ترور این رهبر جنبش حماس شده است که منجر به کشته و زخمی شدن حدود 400 آواره فلسطینی شد. در این جنایت وحشیانه، رژیم صهیونیستی از 4 بمب به وزن 904 کیلوگرم و 250 کیلوگرم مواد منفجره استفاده کرد.

در همان زمان حماس اعلام کرد که این ادعا دروغ است. اسامه حمدان – گفت که دلیل اصلی استفاده اسرائیل از نام محمد زیف در ارتباط با بمباران المواسی، “تلاش برای توجیه این جنایت شنیع در منطقه ای است که اسرائیل قبلاً آن را امن اعلام کرده بود.”

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *