ترکیه: وزیر خارجه اسرائیل دروغ می‌گوید؛ اسماعیل هنیه هیچ پولی در بانک‌های ترکیه ندارد/ پسران هنیه با اردوغان سر پول مشاجره نکرده‌اند

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

عصر ایران: اسماعیل هنیه پولی در بانک های ترکیه نداشت تا اردوغان با پسران هنیه برای توقیف آن بحث کند.

اداره ارتباطات ریاست جمهوری و وزارت خارجه ترکیه “ادعاهای دروغ” وزیر امور خارجه اسرائیل را رد کردند و اعلام کردند که رئیس جمهور ترکیه در دیدار اخیر با اسماعیل هنیه نخست وزیر ترکیه هیچ استدلالی در مورد دارایی های ادعایی هنیه در بانک های ترکیه نداشته است. کودکان

به گزارش روزنامه ترکیه ای «دیلی صباح»، کاتز، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی مدعی شد که رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه از انتقال ثروت رهبر فقید حماس به پسرش خودداری کرده است.

اداره ارتباطات ریاست جمهوری ترکیه در بیانیه‌ای اعلام کرد که ادعای کاتز مبنی بر اینکه اردوغان اجازه نداده است که ثروت 3 میلیارد دلاری اسماعیل هنیه در بانک‌های ترکیه به فرزندانش منتقل شود و او با پسران هنیه در دیدار اخیر با وی دعوا کرده است، دروغ است. .

در این بیانیه آمده است که هانیه برخلاف ادعای کاتز هیچ پس‌اندازی در بانک‌های ترکیه نداشته است.

در این بیانیه آمده است: عبدالسلام و حمام هنیه پسران هنیه با اردوغان دیدار کردند و رئیس جمهور ترکیه شهادت پدرشان را به آنان تسلیت گفت.

این اداره دولتی اعلام کرد که «در این نشست چنین موضوعی مطرح نشد» و افزود که نباید به کمپین های اطلاعات غلط اسرائیل با هدف توجیه نسل کشی در فلسطین و دستکاری افکار جهانی اعتبار داد.

وزارت خارجه ترکیه نیز ادعای کاتز را رد کرد و آنها را “تهمتی با هدف انتشار اطلاعات نادرست” توصیف کرد.

روزنامه دیلی صباح نوشت: کاتز از آغاز هجوم به الاقصی در 7 اکتبر 2023 به ارسال پیام های تحریک آمیز در توهین به رئیس جمهور اردوغان و ترکیه عادت کرده است و اخیرا نیز متهم به پیروی از مسیر صدام رئیس جمهور سابق عراق شده است. حسین. او ادامه داد و باید به یاد داشته باشد که در عراق چه گذشت. “

اردوغان و دیگر مقامات ترکیه معتقدند که هدف دیپلمات ارشد اسرائیلی از طرح این اتهامات نادرست منحرف کردن توجه از جنایات جنگی جاری اسرائیل در غزه است.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *