برنامه پرسپولیس برای ادامه نقل و انتقالات/ یک تا سه خرید در انتظار تیم قهرمان!

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

خبرورزشی: پرسپولیس حداقل یک بازیکن و حداکثر سه بازیکن دیگر جذب خواهد کرد.

به عقیده خیلی ها پرسپولیس بزرگ ترین بازنده این انتقال بود و قهرمان لیگ برتر نتوانست آنطور که باید و شاید در این انتقال موفق عمل کند. جای خالی بسیاری از ستاره های جدا شده این تیم پر نشده و در غیر این صورت مدیران این باشگاه نتوانسته اند برای فصل جدید لیگ برتر انگلیس و همچنین لیگ الیت AFC ترکیب خود را تقویت کنند.

در روزهای باقی مانده تا پایان نقل و انتقالات، مدیران پرسپولیس قصد دارند چند بازیکن جدید جذب کنند تا بتوانند نقاط ضعف خود را پوشش دهند. اولویت اصلی پرسپولیس جذب یک دفاع چپ با کیفیت است و مذاکرات بر سر گزینه های مورد نیاز ادامه دارد.

پرسپولیس تا این لحظه تنها یک سهم خارجی دارد و آن هم به مدافع چپ اختصاص دارد. باشگاه پرسپولیس نیز در تلاش است تا علی گلی زاده را از لخ پوزنان به خدمت بگیرد. در صورت تایید ششمین سهمیه پرسپولیس برای جذب بازیکن خارجی، به درخواست گاریدو یک مهاجم خارجی به تیم پرسپولیس اضافه می شود.

اگر پرسپولیس نتواند گلی زاده را جذب کند، گاریدو ترجیح می دهد وینگر راست بخرد و خرید مهاجم خارجی منتفی خواهد بود. طبیعتا گاریدو به دنبال بازیکنی است که بتواند در تمام پست های هجومی بازی کند. اگر به پرسپولیس اجازه خرید بازیکن خارجی داده نشود و قلی زاده هم رد شود، پرسپولیس با خرید یک مدافع چپ به کار نقل و انتقالات خود پایان می دهد و فصل را با بازیکنان فعلی ادامه می دهد.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *