میانگین حقوق معلمان به ۱۶.۴ میلیون تومان رسید

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

تسنیم: یکی از اثرات اجرای ارزشیابی معلمان افزایش حقوق جامعه فرهنگیان کشور بود. به عنوان رضا مراد صحرایی; وزیر آموزش و پرورش گفت: حقوق معلمان با اجرای طبقه بندی 26 درصد افزایش یافت که البته بیش از این است.

علی فرهادی; سخنگوی وزارت آموزش و پرورش درباره میانگین حقوق معلمان اظهار کرد: میانگین حقوق معلمان از تازه انتصابی گرفته تا افرادی که دارای رتبه استادی هستند و 30 سال به بالا کار کرده اند 16 میلیون و 420 هزار تومان است مبلغ شامل تدریس اضافی نمی شود و باید 24 ساعت در هفته تدریس شود.

وی افزود: برخی از معلمان تا 35 سال خدمت می کنند و آموزش و پرورش تمامی محدودیت ها را برای ادامه خدمت معلمان برداشته است و ادارات آموزش و پرورش در استانداری ها موظفند با ادامه خدمت معلمان موافقت کنند مگر اینکه نیاز به نیروی انسانی داشته باشند.

فرهادی درباره بودجه وزارت آموزش و پرورش نیز گفت: امسال ۱۱۰ درصد بودجه این وزارتخانه تخصیص می‌یابد و اگر بتوانیم مطالبات فرهنگیان را پرداخت کنیم، در سال آینده مشکلی نخواهیم داشت. عمده بدهی های ما مربوط به پاداش پایان خدمت معلمان بازنشسته سال 1402 است که برای پرداخت آن به 40 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است. پاداش پایان خدمت معلمان بازنشسته سال 1402 شش ماهه اول سال 1402 شهریور.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *