مدیریت بحران: هشدار جاری شدن سیلاب در ارتفاعات شمالی استان تهران

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

تسنیم: مدیرکل مدیریت بحران استان تهران به پایتخت نشینان توصیه کرد روزهای شنبه ۶ و یکشنبه ۷ مردادماه به سمت ارتفاعات شمالی تهران نروند.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران گفت: بر اساس پیش بینی های سازمان هواشناسی – شنبه 6 مرداد و فردا شنبه 7 مرداد در مناطق نیمه شمالی و غربی استان تهران بر اثر موج بارش باران و بارش – ناپایداری، احتمال وقوع سیل، لغزندگی جاده ها و اختلال موقت در تردد به ویژه در مناطق کوهستانی.

حمید یزدی مهر نسبت به خطر رعد و برق، تگرگ، ریزش سنگ در ارتفاعات، وزش باد شدید تا بسیار شدید برای لحظاتی و احتمال وقوع سیلاب و جاری شدن آب هشدار داد و گفت: پایتخت نشینان به سمت شمال نروند ارتفاعات تهران – و فردا.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران افزود: در این مدت احتمال خسارت به محصولات کشاورزی، بالا آمدن سطح آب رودخانه ها، طغیان مسیل ها، وقوع مه و کم دید در گردنه های کوهستانی جنوب و جنوب وجود دارد. مناطق نیمه غربی بادهای شدید تا گاهی بسیار شدید همراه با گرد و غبار و کیفیت پایین هوا می تواند باعث سقوط اجسام از ارتفاع شود و به سازه های موقتی مانند داربست ها، تابلوهای تبلیغاتی و تجهیزات در مکان های مرتفع مانند برج ها، دکل ها و نهال ها آسیب برساند.

حمید یزدی مهر توصیه کرد: شهروندان تهرانی در این مدت از تردد به مناطق و گردنه های کوهستانی و صعود به ارتفاعات و دره ها در حاشیه و جوی رودخانه ها و مسیل ها خودداری کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران نسبت به احتیاط در گردشگری طبیعی هشدار داد و افزود: لازم است مردم از چرای دام و تردد عشایر در حاشیه رودخانه ها، مسیل ها و مناطق مرتفع پرهیز کنند و اقدامات لازم انجام شود. برای جلوگیری از این امر اتخاذ شده است. آسیب به بخش کشاورزی

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *