چطور به گلدیکا برای خرید طلای آب شده آنلاین اعتماد کنیم?

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ممکن است بپرسید چرا طلای آب شده بخریم؟ باید بگوییم که در این راه نیازی به پرداخت دستمزد و مالیات نیست. ممکن است نتوانید از طلا برای اهداف تزئینی استفاده کنید، اما در عوض سود خوبی برای شما به همراه خواهد داشت. البته اگر هدف واقعی شما سرمایه گذاری باشد.

نکته دوم برای کسب بازدهی خوب از این سرمایه گذاری، انتخاب یک سایت معتبر برای خرید و فروش هیدروگلد است. گلدیکا یکی از معتبرترین پلتفرم ها و دارای مجوز خرید و فروش از فدراسیون طلا و جواهر می باشد. با گلدیکا می توانید طلای خود را با فاکتور، مهر و وزن درج شده دریافت کنید تا در اصالت کالا تردیدی نداشته باشید.

طلای مذاب را با بهترین قیمت بخرید

طلای رد و بدل شده با مشتریان در گلدیکا با قیمت فعلی بازار طلای تهران مطابقت دارد و تفاوت بسیار کمی بین آنها مشاهده می کنید. در واقع گلدیکا متعهد است که تمامی تراکنش ها را دقیقا با قیمتی که در وب سایت خود به کاربران نشان داده شده است انجام دهد و این تفاوت جزئی برای پوشش مابه التفاوت قیمت طلایی که قبلا خریداری کرده اید یا نوساناتی است که ممکن است در آینده رخ دهد.

طلا در گلدیکا بر اساس معاملات کف بازار طلای تهران قیمت گذاری می شود. حتی در ساعاتی که بازار تعطیل است یا در روزهای تعطیل، باز هم می توانید در گلدیکا خرید و فروش کنید. در چنین حالتی قیمت طلا توسط هوش مصنوعی تعیین می شود.

نقطه خرید و فروش را مشخص کنید

حد ضرر را تعیین کنید

با گلدیکا، کاربران این امکان را دارند که طلاهای خود را به طور خودکار از راه دور از طریق سیستم فروخته یا خریداری کنند. در واقع با این اقدام، حد سود و زیان سرمایه گذاری خود را رعایت کردند.

ون تارپ می‌گوید: «من فکر می‌کنم وقتی وارد یک معامله می‌شوید، باید نقطه‌ای را پیدا کنید که به خودتان بگویید، «من در این معامله اشتباه کردم» و سپس قبل از اینکه به آن نقطه برسید، از آن خارج شوید. نویسنده کتاب The Top Trader این دقیقاً معنای حد سود و زیان است.

حد سود و زیان اصطلاحی در بازار مالی است که می توانید از آن برای تعیین زمان مناسب برای ورود به معامله خرید طلای ذوب شده استفاده کنید تا بازدهی بیشتری کسب کنید و برای جلوگیری از ضرر بیشتر از معامله خارج شوید.

تحویل فیزیکی طلای مذاب خریداری شده

با امکان تحویل فیزیکی کالا به صورت شمش ایرانی و یا سکه، دیگر نگران اصالت مجموعه نخواهید بود. شما می توانید طلای مذاب را به صورت آنلاین در گلدیکا خرید و فروش کنید و هر زمان که خواستید می توانید این فلز گرانبها را با علامت کلاله که روی آن چاپ شده است، تحویل بگیرید.

برای اینکه بتوانید طلای موجود در کیف خود را به صورت فیزیکی دریافت کنید ابتدا به صفحه رسید طلا مراجعه کنید و در نظر داشته باشید که باید از شرایط خاصی بهره مند شوید. یکی از مهم ترین شرایط خرید طلای مذاب در حداقل مقدار (30 گرم) است. اگر ارزش کیف پول شما کمتر از این مقدار باشد، امکان تحویل فیزیکی طلای مذاب وجود ندارد و به جای آن از انواع سکه یا شمش ایرانی استفاده می شود.

با کلیک بر روی گزینه “دریافت طلای مذاب” در قسمت معاملات طلا، صفحه ای برای شما نمایش داده می شود و باید تمامی اطلاعات لازم برای تحویل واقعی را وارد کنید. لطفا توجه داشته باشید که هنگام دریافت کالا باید به صورت حضوری به دفتر گلدیکا مراجعه کنید. زیرا این سیستم محصول را از طریق پست یا تایبک ارسال نمی کند.

مزایای خرید طلای مذاب از گلدیکا

طلای مذاب بخرید

در حال حاضر بسیاری از مردم ترجیح می دهند طلای مذاب را به جای پرداخت دستمزد و مالیات برای خرید طلای جدید بخرند و خطرات حباب ارزی و فشار زیان هایی را که ممکن است در بازار سهام و بازار ارز متوجه آنها شود، تحمل کنند.

همانطور که چندین بار اشاره کردیم گلدیکا یکی از معتبرترین سایت های خرید اینترنتی طلای مذاب است که امکان دسترسی به طلای مذاب در اوزان و درجات مختلف را فراهم می کند. از مهمترین مزیت های معامله با گلدیکا می توان به موارد زیر اشاره کرد.

طلای مذاب را بدون عوارض و مالیات بخرید

نقدینگی سریع

انجام کلیه معاملات به صورت آنلاین

امکان خرید در مبالغ بسیار ناچیز (تا سقف 100 هزار تومان)

خرید به قیمت طلا در بازار تهران

با ضمانت مراکز دولتی و اخذ کلیه مجوزهای قانونی

پشتیبانی 24 ساعته

کمترین هزینه را تعیین کنید

سهولت ثبت نام، خرید و فروش

نگهداری و جابجایی آسان

امکان تحویل فیزیکی طلا

خرید و فروش طلای مذاب در گلدیکا

شما با خرید طلای مذاب دو نماد را مد نظر دارید. دسترسی به یک سرمایه گذاری سودآور، همان چیزی است که کارشناسان سرمایه گذاری در واقع معتقدند تجارت، خرید و فروش طلا علاوه بر عدم پرداخت دستمزد، سود و مالیات، بازدهی بهتری نسبت به سایر بازارهای موازی دارد.

اما اگر علاقه مند به خرید و فروش طلای مذاب در سامانه گلدیکا هستید، ابتدا باید با مراحل آن آشنا شوید. ما هر آنچه را که نیاز دارید به شما خواهیم گفت.

ثبت نام و مدارک: نیازی به آپلود عکس، فیلم یا اسناد خصوصی در سیستم گلدیکا نیست.

شارژ کیف پول: برای خرید طلا باید کیف پول خود را با مقدار مورد نیاز شارژ کنید.

خرید و فروش طلا: پس از شارژ کیف پول، می توانید طلا بخرید و یا اگر در کیف طلایی خود طلا دارید، می توانید هر مقدار از آن را که می خواهید بفروشید.

تسویه ریالی یا تحویل فیزیکی طلا: با درخواست تسویه ریالی هر مبلغی که از موجودی کیف پول بخواهید به حساب بانکی شما واریز می شود. همچنین می توانید موجودی کیف پول طلایی خود را به صورت فیزیکی دریافت کنید.

نتیجه

خرید طلای آب شده یکی از روش های سرمایه گذاری است که در سال های اخیر محبوبیت زیادی در بین مردم پیدا کرده است. در واقع سرمایه گذاری در کالاهای گرانبها یکی از راه های حفظ دارایی ها در شرایط مختلف اقتصادی، اجتماعی و سیاسی است. مدت هاست که طلا به عنوان یک فلز گرانبها مورد توجه مردم بوده است. به این ترتیب حتی با ظهور بازارهای مالی، محبوبیت خود را برای سرمایه گذاری حفظ کرده اند.

سرمایه گذاری در طلا به روش های مختلف امکان پذیر است. سکه، شمش، طلای مذاب و طلای مستعمل یا نو. همه آنها به نوعی کارآمد هستند، اما اگر می خواهید با هزینه کمتر وارد تجارت شوید و سود بیشتری به دست آورید، طلای مذاب گزینه ایده آل تری است زیرا هیچ عوارض و مالیاتی وجود ندارد! همچنین می توانید از این طلا برای ساخت جواهرات با طرح های مختلف استفاده کنید که در واقع سفارش خاص شماست.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *