چه محصولاتی کمترین تقاضا را در شرایط فروش ایران خودرو داشته‌اند؟ [مرداد ۱۴۰۳]

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

یکشنبه 7 مرداد ماه 1403 آخرین فرصت برای متقاضیان شرکت در شرایط فروش ایران خودرو جهت نمایندگی حساب است. به گزارش خبرگزاری های رسمی مانند خبرگزاری تسنیم، حدود 1.5 میلیون نفر با این شرایط ثبت نام کرده اند. از یک میلیون و 500 هزار متقاضی، 600 هزار نفر متقاضی طرح عادی هستند که 230 میلیون تومان در حساب بانکی خود رزرو کرده اند.

در فاز جدید فروش ایران خودرو 12 محصول عرضه شد. 10 محصول خودروهای مونتاژی و داخلی و 2 محصول نیز خودروهای برقی وارداتی هستند. مصرف کنندگان ایرانی از خودروهای برقی وارداتی استقبال نکرده اند، بنابراین متقاضیان با ثبت نام این دو خودرو موفقیت چشمگیری خواهند داشت. اما می دانیم که اکثر مصرف کنندگان ایرانی با هدف خرید محصولات داخلی اقدام به ثبت نام محصولات ایران خودرو می کنند.

محصولات کم تقاضا در شرایط فروش ایران خودرو

رسانه های اقتصادی و داخلی فهرستی از 5 خودرو را منتشر کردند که نسبت به سایر خودروها تقاضای کمتری دارند. لازم به ذکر است که همانند ثبت نام سامانه یکپارچه، متقاضیان می توانند 5 اولویت را در شرایط فروش ایران خودرو انتخاب کنند. خودروهای کم تقاضا در این شرایط فروش به شرح زیر است:

اول: رانا پلاس

دوم: هایما 7 ایکس

سوم: اکو ریرا

چهارم: قفسه سینه

پنجم: Sorin Plus XU7P

از این پنج خودرو، اکو رایا هنوز وارد بازار نشده و نمی توان درباره قیمت آن اظهار نظر کرد. بنابراین تفاوت قیمت 4 محصول دیگر در بازار و کارخانه را بررسی می کنیم. بر اساس آنچه در جدول زیر می بینیم، خرید هایما 7x 200 میلیون تومان سود برای متقاضیان به همراه خواهد داشت. خرید تجهیزات تارا نیز 170 میلیون تومان سود برای مالکان به همراه دارد. طبیعتا این سود به شرطی حاصل می شود که بتوانید خودرو را با قیمت مناسب بفروشید!

قیمت کارخانه خودرو (SAR)، قیمت بازار، میزان تفاوت

چه محصولاتی از نظر فروش ایران خودرو کمترین تقاضا را دارند؟ [مرداد ۱۴۰۳]

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *