VAR در بازی تراکتور-پرسپولیس در کانکس؛ تجهیز اتاق دائمی تا قبل از بازی‌های بعدی

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ایسنا: مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: با توجه به آماده نبودن اتاق VAR، تجهیزات این دستگاه در بازی تراکتورسازی – پرسپولیس در زمین مسابقه قرار می گیرد.

حبیب سودنژاد درباره برگزاری بازی تراکتورسازی – پرسپولیس با فناوری VAR گفت: دبیر کارگروه VAR فدراسیون فوتبال – (دوشنبه) پس از بازدید از ورزشگاه یادگار امام (ره) محل استقرار دستگاه و تجهیزات VAR اراک را مشخص کرد. در خصوص فناوری VAR نیز هماهنگی بین ارگان های مربوطه صورت گرفته است.

وی ادامه داد: اتاق در نظر گرفته شده برای فناوری VAR باید مجهز به فیبر نوری باشد و برای دیدار تراکتورسازی و پرسپولیس مورد استفاده قرار نمی گیرد. در عوض، تجهیزات مربوط به VAR برای این مسابقه در گاراژ قرار خواهد گرفت. همچنین اتاق ایستاده را برای بازی های آینده آماده خواهیم کرد.

وی در خصوص تست این دستگاه VAR گفت: ساعت 19:30 روز چهارشنبه دستگاه VAR در ورزشگاه یادگار امام (ره) تست می شود.

ستودینگاد در پاسخ به این سوال که آیا رسانه ها مانند سایر استان ها اجازه پوشش تست VAR را خواهند داشت یا خیر؟ وی گفت: متأسفانه به دلیل اینکه آخرین تمرین قبل از بازی تراکتورسازی به صورت همزمان برگزار شد، ممکن است این امکان وجود نداشته باشد.

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در پاسخ به این سوال که آیا بعد از بازی تراکتورسازی – پرسپولیس دستگاه VAR برچیده می شود یا خیر؟ وی گفت: آقای تاج به ما قول استفاده از فناوری VAR مستقل را دادند. احتمال انتقال این دستگاه از ورزشگاه بعد از بازی وجود دارد اما قول وی مبنی بر اختصاص یک دستگاه VAR مستقل به آذربایجان شرقی را دریافت کردیم.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *