جانشین فرمانده سپاه: خون‌خواهی شهید هنیه به وقت خود باقی است / رژیم صهیونیستی را در زمان و مکان مناسب تنبیه خواهیم کرد/ مجازات قطعا انجام خواهد شد

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ایرنا: جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: قطعا رژیم صهیونیستی را در زمان و مکان مناسب برای شهادت حنا در خاک جمهوری اسلامی ایران مجازات خواهیم کرد.

فرمانده سپاه پاسداران علی فدوی روز دوشنبه در بازدید از بندر شلمچه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: رژیم جعلی صهیونیستی که به کشتن کودکان می پردازد به حماقت خود ادامه داد و هانیه را در سرزمین های ایران اسلامی به شهادت رساند و در فرصت مناسب پاسخ خواهیم داد. و مکان

وی با بیان اینکه هنوز موعد ریختن خون شهید هانیه است، تصریح کرد: زمان و نحوه مجازات و ریختن خون شهید هانیه را تعیین می کنیم و این امر ناگزیر انجام می شود.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در سرزمین های اشغالی این غوغا به پا شده است که انتظار مرگ برای رژیم صهیونیستی دشوارتر از انتظار مجازات است و شبانه روز در انتظار ایران هستند. پاسخ.”

پاسدار فدوی گفت: رژیم غاصب صهیونیستی با ترور شهید هانیه جنایت بزرگی مرتکب شد و این بار به اشد مجازات محکوم خواهد شد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه راهپیمایی اربعین با وجود تحریم رسانه های غربی جهانی شده است، گفت: دشمن حملات و توطئه های زیادی را برای براندازی نظام اسلامی انجام داد اما به لطف خدا و هوشیاری مردم و مسئولان. این فشارها خنثی و بدون نتیجه بود.

وی خدمت رسانی به زائران اربعین را توفیق و نگاه کریمانه از جانب خداوند دانست و افزود: زیارت اربعین پسندیده اما خدمت به زائران واجب و ثواب نماز واجب بیش از مطلوب است.

سردار فدوی گفت: تردد در اربعین امسال نسبت به سال های گذشته روان تر شد و مردم بیشتری برای شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی راهی عراق شدند.

جانشین فرمانده کل سپاه، شناخت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) را از ضروریات فکری مسلمانان و از مقدمات آینده دانست و تصریح کرد: روز اربعین و جایگاه این روز. زیارت معنوی هم همینطور. یکی از راه های آشنایی با سیدالشهدا و نهضت عاشورا.

وی بیان کرد: دشمنان همواره از تردد میلیونی زائران جلوگیری می کنند و آن را تحت پوشش قرار می دهند تا این همایش عظیم جهانی در سطح بین المللی انعکاس پیدا نکند در حالی که عظمت حرکت اربعین با این اقدامات مذبوحانه هرگز خاموش نخواهد شد.

سردار فدوی گفت: نگاه دشمن به اربعین است و با علم به اهمیت این همایش ناظر همه حرکت های اربعین است اما با همه تبلیغات مسموم آنها دل همه شیعیان و عاشقان هر سال به اربعین می روند. هر چند توفیق حج نصیب عده کمی شود.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *