شرایط فروش آریسان ۲ با تحویل ۳۰ روزه اعلام شد [مرداد ۱۴۰۳]

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

شرکت ایران خودرو شرایط فروش آریسان 2 را با موعد تحویل 30 روزه اعلام کرد. متقاضیان برای خرید این کامیون باید 418 میلیون تومان به حساب شرکت ایران خودرو واریز کنند. آریسان 2 در رنگ های سفید، متالیک، خاکستری متالیک و نقره ای متالیک به متقاضیان ارائه می شود. شرایط فروش آریسان 2 از ساعت 11 صبح روز سه شنبه 9 مرداد 1403 آغاز شده و تا پایان روز دوشنبه 14 شهریور ادامه دارد.

شرایط فروش آریسان 2 مرداد 1403 هجری قمری:

شرایط فروش آریسان 2 با تحویل 30 روزه اعلام می شود [مرداد ۱۴۰۳]

کامیون آریسان 2 یکی از محصولات موفق ایران خودرو در حوزه خودروهای تجاری است. این محصول موفق شد آزمایش ناموفق آریسان 1 را از حافظه پاک کند. ایران خودرو با انجام تعمیرات اساسی در محصول ناموفق خود یعنی آریسان 1، توانسته این کامیون را به یکی از پرفروش ترین خودروهای تجاری بازار تبدیل کند. در حال حاضر برای خرید کامیون آریسان ۲ در بازار آزاد به ۴۲۹ میلیون تومان پول نقد نیاز دارید. تفاوت اندک قیمت آریسان 2 بین بازار و کارخانه باعث شده تا این خودرو برای سودجویان جذابیت نداشته باشد. بنابراین صاحبان مشاغل می توانند بدون نگرانی وانت آریسان 2 را خریداری کنند.

کامیون آریسان 2 به همراه پراید یا سایپا 151 از خودروهای تجاری ارزان قیمت بازار ایران هستند. آریسان 2 نسخه بهینه سازی شده آریسان اصلی است که به جای موتور پیکان از موتور XU7P مشترک با پژو پارس و سورن پلاس استفاده می کند. افزایش سطح کاربری و بهبود کیفیت انجام شده در آریسان 2 باعث استقبال مشتریان از این خودرو شده است. موفقیت و فروش بالای کامیون آریسان 2 در سال های اخیر باعث شد تا رقیب آن یعنی کارا بهمن از خط تولید خارج شود.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *