معرفی سرویس ذخیره‌سازی ابری «ابر همراهی»

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

Cloud Companion سرویس ذخیره سازی جدید با اولین بسته با طرح های جذاب است.

داشتن فضای ذخیره سازی ابری کارآمد نیاز به خرید تجهیزات گران قیمت را از بین می برد و البته نگهداری و دسترسی به اطلاعات را برای شما آسان تر می کند. Cloud Space اولین سرویس موبایلی است که اطلاعات را به صورت آنلاین و بدون نیاز به تجهیزات ذخیره سازی ذخیره می کند که به راحتی و تنها با چند کلیک می توانید از آن استفاده کنید. در زیر با سرویس ابری جدید آبراهماری بیشتر آشنا خواهیم شد.

نگاهی به مهم ترین قابلیت های سرویس ابری همراه اول: ابراهیماری

تا چند سال پیش برای ذخیره اطلاعات سازمانی مانند فایل ها، فاکتورها و انواع گزارش ها به حجم زیادی هارد دیسک و کاغذ نیاز بود. اما اکنون خدمات ابری کار را بسیار آسان کرده است. هزینه این خدمات کمتر از روش های سنتی بوده و حتی برای شرکت هایی با بودجه محدود نیز مناسب است. امنیت این روش ذخیره سازی نیز بالاتر از راه حل های دیگر است و اطلاعات شما با آخرین پروتکل های امنیتی محافظت می شود. با توجه به این مزایای مهم، تعداد سازمان هایی که از خدمات ابری استفاده می کنند روز به روز در حال افزایش است.

سرویس ابری جدید رفیق اول یعنی ابراهیمراهی در بین سرویس های ابری رقیب دست بالا را دارد و بهترین خدمات این پلتفرم را برای دوستداران فضای ابری به ارمگان می آورد. محاسبات ابری ایزوله، پرسرعت و ایمن برای ذخیره سازی داده ها را فراهم می کند. اما چه عواملی باعث می شود انتخاب این سرویس ابری به یکی از بهترین حرکت ها برای کسب و کار شما تبدیل شود؟

با استفاده از محاسبات ابری در سازمان خود، می توانید در هر زمان به اطلاعات مختلف دسترسی داشته باشید. برای این کار تنها چیزی که نیاز دارید این است که یک دستگاه متصل به اینترنت داشته باشید و پس از وارد کردن اطلاعات خود، انواع فایل ها را در این پلتفرم دانلود و آپلود کنید. همچنین هیچ محدودیتی برای اشتراک گذاری فایل های ذخیره شده در این فضا با همکاران و دوستان خود ندارید. همچنین پشتیبان گیری سریع از اطلاعات و امکان بازیابی فایل های حذف شده تا یک ماه وجود خواهد داشت.

دسترسی به هر چیزی که در فضای ذخیره سازی ابری خود ذخیره می کنید آسان خواهد بود. این سرویس ابری با سرورهای قدرتمند و تیم پشتیبانی پاسخگو، تجربه کاربری با تاخیر کم و با کارایی بالا را فراهم می کند. در صورت مشاهده هرگونه مشکل می توانید در تمام ساعات شبانه روز با تیم پشتیبانی آبراهماری تماس بگیرید.

یکی دیگر از مزیت های جذاب رایانش ابری، امکان نظارت بر تمامی رویدادها در این سرویس است. به عنوان مثال، با استفاده از قابلیت گزارش دهی این سرویس ابری، می توانید ترافیک و پهنای باند مورد استفاده برای آپلود و دانلود ابری را مدیریت کنید. حتی اگر شخصی عضو اشتراک سرویس نباشد، می‌تواند اطلاعات مورد نیاز را با استفاده از پیوند تعیین‌شده شما دانلود و ذخیره کند.

می توانید از اشتراک رایگان آن برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ویژگی ها و مزایای رایانش ابری استفاده کنید. این سرویس ابری تا 10 گیگابایت فضای ابری را برای آپلود و دانلود رایگان فراهم می کند. بنابراین، می توانید قبل از خرید اشتراک، سرویس را بررسی کنید تا ببینید چگونه کار می کند. در نهایت پس از رضایت از این سرویس ابری به سایت ابراهیمراهی (abrehamrahi.ir) می توانید بسته به ظرفیت و مدت زمان اشتراک مورد نظر خود را دریافت کنید.

سرعت و فضای ابری را با رقبا مقایسه کنید

ابراهیمراهی به صورت تهاجمی وارد رقابت خدمات ابری شده و رقبای داخلی و خارجی را به چالش می کشد. در جدول زیر، Ubrahamari را با چندین رقیب داخلی و خارجی از نظر فضای ذخیره سازی رایگان و هزینه اشتراک 500 گیگابایتی برای یک سال مقایسه می کنیم:

ارائه خدمات ذخیره سازی ابری

با توجه به قیمت بسیار مناسب اشتراک ابری، حتی استارتاپ ها نیز می توانند به راحتی اطلاعات خود را در این سرویس ابری ذخیره کنند. همچنین با استفاده از سرویس ابری می‌توانید در ابتدا با اشتراک اولیه آن یک دوره آزمایشی رایگان دریافت کنید. بر این اساس با استفاده از سرویس های ابری در سازمان خود می توانید تا حد زیادی از هزینه های اضافی جلوگیری کنید.

خلاصه

Cloud Companion یک سرویس امن، پرسرعت و مقرون به صرفه برای ذخیره سازی اطلاعات در ابر است. رایانش ابری به شما امکان می دهد تا داده های مختلف را به صورت متمرکز مدیریت کنید تا دسترسی آسان به تمام اطلاعات مورد نیاز خود را در سریع ترین زمان ممکن حفظ کنید. علاوه بر این، با دانلود و دانلود اولیه رایگان آبراهماری، می توانید بدون نیاز به احراز هویت از این سرویس استفاده کنید. البته در نظر داشته باشید که برای ثبت نام و استفاده از سرویس ابری نیاز به سیم کارت اپراتور همراه اول دارید و تنها با این شرط اولیه امکان استفاده از سرویس ابری همراه اول وجود خواهد داشت. این مشکل را می توان یکی از نقاط ضعف در حال حاضر در این سرویس دانست. با این حال، مشترکین اولیه تلفن همراه می توانند به راحتی یک سرویس ذخیره سازی ابری قابل اعتماد با سرعت و امنیت بالا دریافت کنند.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *