خبر خوب برای تیم ملی: محرمی برگشت

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

پس از گذشت نزدیک به شش ماه از مصدومیت شدید رباط صلیبی صادق محرمی، مدافع راست ایرانی دیناموزاگرب به تمرینات تیمی بازگشت و تمرینات انفرادی خود را از سر گرفت.

صادق المحرامی در اواسط مسابقات جام ملت های آسیا و در دیدار امارات از ناحیه رباط صلیبی آسیب دید و پس از انجام عمل جراحی شش ماه از میادین دور بود و اکنون تمرینات انفرادی خود را با او آغاز کرد. تیم

طبق گزارشی که رسانه های این کشور منتشر کرده اند، او یک هفته به صورت انفرادی تمرین خواهد کرد اما با احتساب کادرفنی این تیم معتقدند که می تواند خیلی زودتر به ترکیب اصلی اضافه شود.

2070523

این مدافع 28 ساله در ژانویه فصل گذشته در لیست فروش قرار گرفت اما به دلیل مصدومیت این اتفاق نیفتاد و حالا با توجه به تغییراتی که در کادرفنی دیناموزاگرب ایجاد شده است، انتظار می رود شرایط فروش او بهتر شود. . کمی بهتر شده است.

دیناموزاگرب استفان ریستوفسکی و رونال پیر گابریل را در پست مخفی دارد و حرکت برای این پست مطمئنا صدیق را برای حضور در ترکیب اصلی دچار مشکل می کند و شاید خیلی زود ماجراجویی جدیدی را آغاز کند.

لازم به ذکر است دیناموزاگرب فصل را با سه پیروزی در سه دیدار ابتدایی آغاز کرد و بدون رقیب، صدرنشین بلامنازع لیگ کرواسی محسوب می شود.

2070524

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *