طلاق به خاطر آرایش کردن شوهر در خواب/ مرد جوان: وقتی به همسرم گفتم چرا این کار را کردی، گفت چالش بود/ همسرم از ۲۴ ساعت حداقل ۲۰ ساعتش را در اینستاگرام زندگی می‌کند

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

خراسان نوشت: اخیراً ماجرای درخواست جدایی زوجی به دلیل خیانت شوهر در حالی که او خوابیده بود در اینستاگرام دست به دست شد. بخش کوچکی از ادعاهای این مرد و تحلیل روانشناختی او از این ماجرا را در زیر می خوانید.

در حالی که من خواب بودم، او دستانم را جلا داد و صورتم را آرایش کرد

وقتی زوج جوان وارد اتاق قاضی شدند، مرد با حالتی عصبانی گفت: قاضی می خواهم این خانم را طلاق بدهم تا دوباره طعم آرامش را بچشم. این زن شیفته فضای مجازی و اینستاگرام است. او حداقل 20 ساعت از 24 ساعت را در آنجا زندگی می کند. در ابتدای زندگی مشترکمان این موضوع را جدی نمی گرفتم اما الان زندگی ام خراب شده است. چالش های مضحک این خانم در اینستاگرام هنوز تمام نشده است. همین هفته پیش، یک روز که می خواستم بروم سر کار، صبح که از خواب بیدار شدم، از دیدن وضعیتم وحشت کردم. وقتی خواب بودم دستانم را با لاک قرمز رنگ کرد و صورتم را آرایش کرد. از قضا آن روز جلسه مهمی داشتم و به خاطر همین رفتارم نتوانستم سر وقت بیایم و حالم خیلی بد شد. وقتی از او پرسیدم چرا این کار را کرد، گفت که این یک چالش است. آقای قاضی من از رفتار این زن خسته شدم. قاضی که متعجب شده بود رو به زن جوان کرد و گفت: دخترم چنین کارهایی می کنی؟ او با خنده گفت: “عزیز، همه مردم یک کار را انجام می دهند و با این کارها در اینستاگرام پول زیادی به دست می آورند.” من تقریبا 300000 فالوور دارم و باید برای آنها یک کار سرگرم کننده انجام دهم. من این چالش های زیبا را از صفحات خارجی پیدا می کنم. چرا شوهرانشان آنها را طلاق نمی دهند و ناراحت هستند؟»

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *