کوروش کمپانی پرسپولیس و تراکتور را نقره‌داغ می‌کند؟

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

اسنا نوشت: انتشار فراگا و نامه دادستانی مبنی بر ممنوعیت صدور کارت بازی برای چهار بازیکن لیگ برتر انگلیس این تردید را ایجاد کرد که نتیجه بازی پرسپولیس و تراکتورسازی در هفته اول به دلیل استفاده از آنها 3 بر صفر باشد. اما طبق بررسی ها این نامه ها پس از هفته اول به فدراسیون فوتبال ارسال شده و در نتیجه مشکلی برای این دو تیم وجود ندارد.

معاون دادستان و رئیس پلیس امنیت اقتصادی واراگا پس از طرح شکایت از فروشنده تلفن همراه به نام شرکت کوروش، با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال اعلام کرد که علت آن تبلیغات سعید صادقی، علیرضا بیرانوند، مرتضی‌پور است. . علی گنجی و مهدی مهدی پور برای این شرکت انجام دادند که قرارداد آنها ثبت نمی شود و کارت بازی آنها صادر نمی شود. پس از انتشار این پیام سوالی که مطرح شد این بود که آیا حضور این چهار بازیکن در هفته اول لیگ برتر انگلیس غیرقانونی است یا خیر؟

بررسی ها در این زمینه نشان می دهد که نامه مذکور در روز یکشنبه 7 مرداد 1403 پس از پایان هفته اول لیگ برتر به فدراسیون فوتبال ارسال شده است که در نتیجه براناند و سعید صدقی در ترکیب پرسپولیس حضور داشته اند این تیم از نظر قانونی محروم نشد و تاثیری در نتایج نداشت و دیداری بین این دو تیم برابر مس رفسنجان و ذوب آهن برگزار نخواهد شد. تراکتور در هفته اول میس رفسنجان را با نتیجه دو بر صفر شکست داد و پرسپولیس را با نتیجه یک بر یک مقابل ذوب آهن متوقف کرد.

این بازیکنان در حال حاضر با بازگرداندن 50 میلیون تومانی که برای تبلیغات شرکت کوروش دریافت کرده اند مشکلی برای حضور در مسابقات تیمشان ندارند.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *