آخرین وضعیت مقصد ستاره تیم ملی؛ قلی‌زاده در یک قدمی پرسپولیس

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ایرنا: ستاره تیم ملی ایران در آستانه پیوستن به تیم فوتبال پرسپولیس است.

پس از جدایی مهدی الترابی، پرسپولیس در چند نوبت تلاش کرد تا جانشینی برای او تعیین کند اما هر بار بازیکن مورد نظر به دلایل مختلف مردود شد.

از جمله این بازیکنان، علی گلی زاده، ستاره تیم ملی لهستان و باشگاه لخ پوزنان لهستان بود که به دلیل مشمول خدمت سربازی، انتقال او رد شد. این در شرایطی است که مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در مصاحبه ای از پایان خدمت برخی از بازیکنان تیم ملی از جمله قلی زاده خبر داد. با این خبر باشگاه پرسپولیس بار دیگر مذاکرات خود را برای به خدمت گرفتن گلی زاده آغاز کرد.

با گذشت یک هفته از انتشار این خبر، حالا گلی زاده با مدیران لخ پوزنان در مورد جدایی اش صحبت خواهد کرد و این باشگاه لهستانی نیز مبلغ مورد نیاز برای صدور تاییدیه این بازیکن را اعلام خواهد کرد. باشگاه پرسپولیس به قلی زاده تایید کرد که مبلغ تاییدیه او را پرداخت خواهد کرد. قلی زاده نیز خواهان بازگشت به ایران است و پیش از این نیز برای حضور در پرسپولیس ابراز تمایل کرده بود.

همچنین گفته می شود باشگاه لهستانی به دنبال دو بازیکن در پست گلی زاده است و این باشگاه برای فروش او مشکلی نخواهد داشت. این اتفاق احتمال حضور قلی زاده در پرسپولیس را بیشتر می کند.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *