اجرای وصیت عجیب آلن دلون مبنی بر دفن کردن سگ خانگی‌اش با او منتفی شد

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ایسنا: وصیت آلن دلون برای دفن سگ خانگی اش با او توسط فرزندان این بازیگر در اعتراض به انجمن های حمایت از حیوانات لغو شد.

این بازیگر که روز یکشنبه در سن 88 سالگی درگذشت، توصیه کرده بود که سگ خانگی اش، لوبو، نابود شود و در قبرستان خانه اش در روستای دوشی در لوار فرانسه دفن شود.

روز سه‌شنبه اعلام شد که لوبو زنده خواهد ماند و بنیاد بریژیت باردو گفت که دختر دیلون آنوشکا تأیید کرده است که خانواده سگ را نگه می‌دارند، پس از اینکه فعالان از احتمال مرگ حیوان سالم ابراز ناراحتی کردند و پیشنهاد یافتن سگ را دادند. خانه جدید.

یکی از سخنگویان این بنیاد گفت: من همین الان با آنوشکا دیلون تماس گرفتم و او به من گفت که لوبو بخشی از خانواده است و نگه داشته خواهد شد.

انجمن حمایت از حیوانات فرانسه در میان تعدادی از سازمان های حمایت از حیوانات بود که نسبت به درخواست دلون از سگش ابراز نگرانی کرد و نوشت: “زندگی یک حیوان نباید به زندگی انسان بستگی داشته باشد.”

هیچ قانونی در فرانسه وجود ندارد که صاحبان حیوانات خانگی را از تخریب حیوانات منع کند، اما این به دامپزشکان بستگی دارد که تصمیم بگیرند که آیا به خواسته های آنها پایبند باشند یا خیر.

دلون یک کلیسای کوچک در گورستانی ایجاد کرد که شامل بقایای حداقل 35 سگش در زمین های جنگلی خانه اش در 85 مایلی جنوب شرقی پاریس بود که در اوایل دهه 1970 خرید.

دلون در سال 2018 به مجله Paris Match گفت: “این آخرین سگ زندگی من است. من او را مانند یک کودک دوست دارم.” وقتی من نیستم دلش برای من تنگ می شود. اگر من قبل از او بمیرم، از دامپزشک بخواهید که ما هر دو را ببرد. او در آغوش من خواهد خوابید. من ترجیح می دهم این کار را انجام دهم که بدانم او می خواهد با رنج فراوان بر سر قبر من بمیرد.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *