تبریک ولایتی به عراقچی و ظفرقندی: تجارب ارزشمند شما می‌تواند نویدبخش افق‌های پیش رو باشد

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

مشاور امور بین الملل مقام معظم رهبری در پیامی دریافت رای اعتماد وزرای امور خارجه، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را به سید عباس عراقچی و محمدرضا ظفرقندی تبریک گفت.

آقای علی اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل در نامه ای به آقای عباس عراقچی وزیر امور خارجه کشورمان آرزوی موفقیت و کسب رای اعتماد اکثریت مردم ایران را به ایشان تبریک گفت. نمایندگان شورای اسلامی به عنوان وزیر امور خارجه بیان کرد: این انتصاب شایسته و مسئولیت بزرگ را به وزارت امور خارجه و سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران صمیمانه تبریک می گویم.

در این نامه خطاب به عراقچی آمده است: تجارب ارزشمند جناب عالی در عرصه های مختلف و متنوع بین المللی و منطقه ای می تواند نویدبخش چشم انداز نظام دیپلماسی در این زمینه ها باشد.

ولایتی همچنین در پیامی با تبریک به محمدرضا ظفرکندی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای جلب اعتماد نمایندگان شورای اسلامی، گفت: این مسئولیت را مایه خرسندی برای حوزه پزشکی می دانم. دارو و درمان در جمهوری اسلامی ایران در سراسر کشور و بدینوسیله انتصاب شایسته جنابعالی را صمیمانه تبریک می گویم. تجربیات ارزنده جناب عالی در زمینه های پزشکی و درمانی روزهای امیدوار کننده ای را رقم می زند.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *