غیبت ستاره بی‌ادعا: رئال همین روز اول فهمید

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

به گزارش مارکا، تساوی با رئال مادرید به معنای استقبال از بحران، تباهی همه جشن ها و یک هفته مقابله با انتقادات است. در این دو سه روز همه چیز آنقدر زشت بود که برخی امباپه را به چلسی فرستادند، باشگاهی که ثروت میلیونی دارد و می تواند هرکسی را بخرد.

یکی دیگر از پیامدهای این تساوی این است که بارسلونا که در شرایط بحرانی قرار داشت حالا بدون بهترین بازیکنان خود را مدعی قهرمانی می بیند. این سرخوشی تا جایی افزایش یافت که اولین تصمیم بارسلونا پس از تساوی مقابل رئال مایورکا، خلاص شدن از شر گوندوغان بود که با فرستادن ستاره آلمانی به آغوش پپ گواردیولا، گامی جدی برای بازگشت مالی است.

آنها می گویند رئال مادرید بهترین تیم تاریخ خود را دارد. این چیزی است که هر دو سال یک بار شنیده می شود و می نویسند، اما در روز اول لالیگا، رئال مادرید یک چیز را از دست داد، خوسلو!

نمی توان گفت رئال مادرید در حالی بهترین تیم تاریخ خود را دارد که تنها دو مدافع متخصص در دسترس هستند و تونی کروس بهترین هافبک را از دست داده و جایگزینی برای او وجود ندارد. بهترین تیم تاریخ رئال مادرید غیبت بازیکنی مثل خسلو را در روز اول احساس کرد. بازیکنی که سال گذشته بدون هیاهو وارد رئال مادرید شد و به عنوان یک ستاره از این تیم جدا شد. رئال مادرید دیگر هدف نهایی برای پاس های خود ندارد. تونی کروس کسی نیست که بهترین پاس ها را دارد و او کسی نیست که این پاس ها را به گل تبدیل کرده است.

قدرت اتمی در جلو، آنچلوتی می داند که چه کسی او را از چند سیگار در فصل گذشته نجات داد. گاهی اوقات قهرمانی و سفر به سیبلس به یک پرش، یک گل غیرمنتظره و خوسلو بستگی دارد.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *