پزشکیان: تعداد دختران [بی حجاب]کم نیست؛ از مردم بپرسید رفتار‌های شما را با این قشر چقدر قبول دارند؟ / همین دولت روحانی که به آن گیر می‌دهید، برجام همین دولت روحانی را دنبالش هستید و نتوانستید احیایش کنید

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: معتقدیم در تلاش زن و مرد تفاوتی وجود ندارد. هر کسی که کار درست را انجام دهد پاداش آن را خواهد گرفت. بنابراین، ما باید اطمینان حاصل کنیم که زنان در موقعیتی قرار می گیرند که بتوانند در مسیر زندگی خوب قدم بردارند. این دیدگاه باعث می شود که اجازه دهیم زنان در مکان هایی که مردان حضور دارند قرار گیرند.

وی افزود: نحوه برخورد ما با زنان و دخترانی که لباسشان با آنچه ما می خواهیم متفاوت است باید متفاوت باشد و نباید آنها را مجبور کرد. آیا می خواهیم با کسانی که آنطور که ما می خواهیم زندگی نمی کنند سخت بگیریم؟ اگر خدا می خواست همه را در یک جهت و یک شکل قرار می داد.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: ادواری بودن ارشاد، جریمه و توبیخ قطعا در این راستا نیست. ما باید با زنان و دختران با زبان مهربانانه رفتار کنیم. رفتار ما نباید باعث شود وقتی کسی از بیرون به ما نگاه می کند ما را به عنوان مردم طرد کنند. تعداد دختران [بی حجاب] کم نیست؛ از مردم بپرسید که رفتار شما با این گروه چقدر قابل قبول هستند.

وی افزود: در حوزه فضای مجازی بسیاری از شرکت ها را ضعیف کرده و نان برخی از آنها را قطع کرده ایم. اگر مسیری را که رفتیم دیده بودیم، مردم با ما این گونه رفتار نمی کردند.

این پزشک تاکید کرد: در حوزه هنر و سینما باید با همیاران کار شود و دولت بر آن نظارت داشته باشد. کسب و کار باید مانند یک سینما باشد. . دارد ودیعه می شود چرا کارگردانان و هنرمندان ما تا مرز خروج از کشور و جلوگیری از خروجشان می روند؟ ما فرهنگ را ایمن کرده ایم. این چیزی است که نسل جوان ما را تحت تأثیر رفتار ما قرار داده است.

گفت: اول باید خودمان را اصلاح کنیم و این اصلاح باید در رفتار ما باشد نه در دستورات! الگوی شایسته ای را که ساخته ایم نشان دهیم و اگر رفتارمان مثال زدنی باشد مردم اگر خوب باشد به سمت آن الگو حرکت می کنند. در این صورت نیازی به دعوت اجباری مردم به چیزی نیست.

مدیکیان خاطرنشان کرد: همان حکومت معنوی که به آن گیر کرده اید به دنبال نتیجه همین حکومت معنوی هستید و نتوانسته اید آن را احیا کنید.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *