بیوگرافی و زندگینامه الناز شاکردوست/ از این بازیگر چه می‌دانیم؟

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

  • نام: الناز
  • نام مستعار: شاکردوست
  • تاریخ تولد: 4/7/1363
  • محل تولد: تهران
  • تحصیلات: لیسانس تئاتر
  • زمینه فعالیت: بازیگری از سال 1380 هجری شمسی تاکنون

بیوگرافی الناز شاکردوست بازیگر زن ایرانی

الناز شاکردوست در سال 1363 در یکی از مناطق تهران به دنیا آمد. او در دوران دبستان عاشق بازیگری شد. الناز شاکردوست آدم عجیبی است. او مثل یک بازیگر فوتبال را دوست دارد! او مادرش را خیلی دوست دارد.

کودکی الناز شاکردوست

الناز شاکردوست در کودکی

او فرزند دوم خانواده ای با یک برادر بزرگتر به نام علی و یک خواهر کوچکتر به نام الیکا.

الناز شاکردوست و برادرش

الناز شاکردوست با بازی در فیلم گل برفی به کارگردانی کیومرث پور احمد وارد سینما شد و در کمتر از یک سال در پنج فیلم بازی کرد. تفاوت بازی او در “آس آس” و “لیسانس” نشان از توانایی های او دارد. الناز شاکردوست بهترین بازی دوران سینمایی خود را در «بووا» اولین اثر اصغر نعیمی منتقد پیشکسوت سینما ارائه کرد.

علاقه الناز شاکردوست به ورزش

الناز شاکردوست علاوه بر شنا و اسکی به فوتسال نیز علاقه دارد و در تیم هنرمندان عضویت دارد.

الناز شاکردوست

عجیب ترین اتفاق زندگی الناز شاکردوست او دوست صمیمی اوست. بله، بهترین دوست او گوهر حسن نیت است و حداقل 30 سال از او بزرگتر است. الناز شاکر دوست به طور اتفاقی وارد سینما شد. به گزارش کیومرث پوراحمد، زمانی که به دنبال یک بازیگر 20 ساله می گشت، الناز را دید و تحت تاثیر بازی او در تئاتر آن زمان قرار گرفت و او را به عنوان بازیگر نقش اول زن در فیلم گل یک انتخاب کرد.

الناز شاکردوست

بازی ها و نقش های متفاوتی که از الناز شاکردوست دیدیم او را به عنوان بازیگری باهوش و با استعداد معرفی کرد. اجراهای مختلف مثل دختر پولدار در فیلم عروس فراری…دختر گشاد در مجرد (واقعا عالی بود)…دختر نسل سوم در فیلم کی امیر را کشت (بازی او در این فیلم شگفت انگیز بود. از نیکی کریمی، مهناز افشار و…) و بازی های بسیار زیبای الناز شاکردوست در فیلم باوفا (به عنوان یک دختر خیابانی هیچ بازیگری نتوانست این نقش را به خوبی ایفا کند). در این سه سال و تا 22 سالگی بازی در 11 فیلم برای یک بازیگر آمار چشمگیر است. بسیاری از منتقدان از همان ابتدا بازی الناز شاکردوست را تحسین کردند. حتی هنرمندانی مانند مرحوم منوچهر نوذری از بازیگری او تعریف می کردند.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *