بهترین پارک‌های آبی دبی؛ رتبه بندی براساس نظرات کاربران

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

شهر توریستی و مجلل دبی با جاذبه های تفریحی و توریستی فراوان پذیرای گردشگران است. در این میان می توانید ساعات شاد و هیجان انگیزی را سپری کنید بهترین پارک آبی دبی همان چیزی است که بیشتر گردشگران به دنبال آن هستند. برای پاسخ به این سوال: بهترین پارک ابی دبی چیست، شما چندین گزینه دارید که می توانید با توجه به موقعیت و اولویت های خود انتخاب کنید. شکی نیست که شهر دبی که در میان بیابان های وسیع احاطه شده و در بیشتر ماه های سال از هوای گرم برخوردار است; داشتن اوقاتی خوب در بهترین پارک های آبی دبی می تواند به هیجان انگیزترین خاطره سفر شما تبدیل شود. پیشنهاد می شود در هنگام تهیه لیست گردشگری و تفریحی خود برای سفر به دبی مکانی را برای بازدید از بهترین پارک آبی دنیا اختصاص دهید که در ادامه معرفی خواهد شد. با ما همراه باشید تا با هم با بهترین پارک های آبی دبی و جهان در امارات آشنا شویم.

لیست بهترین پارک های آبی دبی

برای انتخاب بهترین پارک آبی در دبی، گزینه های زیادی وجود دارد که همگی حاوی جدیدترین و هیجان انگیزترین تجهیزات سواری در فضایی بزرگ هستند. برخی از این گروه های آبی دوست دارند پارک آبی آتلانتیس دبی، پارک وایلد وادی و… مجلل و بسیار مجهز و دیگران امکان تمرین بازی های آبی با امکانات تفریحی را در سطح عادی فراهم کردند. از آنجایی که گذراندن تعطیلات در دبی مستلزم برنامه ریزی و صرف هزینه زیاد است، بهتر است از فرصت استفاده کرده و یکی از بهترین و جذاب ترین پارک های آبی را برای افزایش آدرنالین خون خود انتخاب کنید. برای کمک به شما برای رزرو بلیط پارک آبی دبی، کاربران و گردشگرانی که نظرات مثبتی در مورد این پارک آبی داشتند را معرفی کرده ایم:

پارک آبی آتلانتیس دبی; جادار، مجلل و مجهز

پارک آبی آتلانتیس دبی

در جزیره نخل دبی و در قلب مجلل ترین هتل 5 ستاره این شهر، مجموعه آبی بی نظیر و وسیعی به نام آتلانتیس وجود دارد. این مکان واقعا سرگرم کننده است این پارک بهترین پارک آبی جهان محسوب می شود، زیرا به شما این فرصت را می دهد که در میان سرسره های آبی مرتفع، استخرهای موج، ترن هوایی و تماشای دنیای زیر آب بازی کنید. در پارک آبی آتلانتیس دبی انواع مختلفی از سرسره ها وجود دارد که با سوار شدن بر آن ها متوجه تنوع وسایل بازی در این گروه خواهید شد. توجه داشته باشید که افراد کمتر از 120 سانتی متر نمی توانند در پارک آتلانتیس سوار سرسره بزرگسالان شوند. زیرا عمق گودال های زیر سرسره ها احتمال فرورفتن آنها را افزایش می دهد.

علاوه بر تجربه هیجان و سرعت در میان وسایل بازی این مجموعه تفریحی، می توانید مدتی را به تماشای رقص دلفین ها و شیرهای دریایی که در قسمتی مجزا نگهداری می شوند اختصاص دهید. در منطقه غواصی پارک آبی آتلانتیس نیز می توانید از دنیای زیر آب دیدن کنید و از تماشای انواع آبزیان رنگارنگ، کوچک و بزرگ لذت ببرید. ماجراجویی در رودخانه ها، تماشای انواع ماهی در آکواریوم در سالن گمشده، آفتاب گرفتن در ساحل خصوصی آتلانتیس و محوطه بازی ویژه کودکان از دیگر قسمت های جذاب و مفرح این مجموعه شگفت انگیز است.

راه های مختلفی برای خرید بلیط پارک آبی آکواونچر در دبی وجود دارد، اما به شما پیشنهاد می کنیم که بلیط را به صورت آنلاین خریداری کنید، زیرا خرید بلیط به صورت حضوری ممکن است به دلیل تعداد زیاد بازدیدکنندگان در برخی از روزهای سال زمان زیادی را ببرد. از تخفیف های فصلی آگاه باشید

پارک آبی وایلد وادی دبی

با رفتن به دبی سفر کنید بهترین پارک آبی دبی جذاب تر و سرگرم کننده تر خواهد شد. در این میان بسیاری از گردشگران و کاربرانی که تجربه گذراندن اوقاتی خوش در پارک آبی وایلد وادی را داشتند نظرات مثبتی در مورد این مجموعه ارائه کردند و برخی از آنها این پارک آبی را بهترین گزینه در خاورمیانه می دانند. جالب است بدانید که نام پارک آبی وایلد وادی در بین 10 گروه برتر دنیا به چشم می خورد.

وایلد وادی یک مجموعه آب آزاد است که با امکانات پیشرفته خود شرایط عالی و دمای متعادل را برای تفریح ​​در تمام فصول سال فراهم می کند. در میان سرسره های متعددی که در این پارک آبی گنجانده شده است، بزرگ ترین و طولانی ترین سرسره آبی جهان نیز وجود دارد که می توانید با سواری اوج سرعت و هیجان را تجربه کنید. علاوه بر سرسره های مختلف، دو استخر موج، مناسب برای گروه ها و تفریحات هیجان انگیز نیز وجود دارد. یک آبشار 18 متری، یک ساحل خصوصی، 3 رستوران و 2 فروشگاه امکان فعالیت های آرامش بخش را فراهم می کند. در این مجموعه بی نظیر آبی همه چیز برای تفریح ​​و سرگرمی مهیا است. کافی است بخش هایی را که در آن شرکت خواهید کرد با توجه به روحیه و علایق خود انتخاب کنید.

پارک آبی دریم لند دبی

بین آنها بهترین پارک های آبی دبی از دید کاربران و مسافران، نام پارک آبی دریم لند نیز به ذهن متبادر می شود. این مجموعه آبی با وسعتی بالغ بر 250000 متر مربع، انواع سرسره ها و بازی های هیجان انگیز را برای گذراندن ساعاتی شاد و فراموش نشدنی فراهم کرده است. 25 نوع مختلف سرسره در پارک آبی دریم لند وجود دارد که هر کدام آدرنالین شما را بالا می برند.

سرزمین رویا در بین پارک های آبی خاورمیانه و آسیا جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داده است و در ایجاد مناطق تفریحی انواع سلیقه ها و روحیات را در نظر گرفته است. چه به شنا و سر خوردن از ارتفاع زیاد علاقه داشته باشید و چه دوست نداشته باشید در حین کاوش در این مجموعه خیس شوید، در هر صورت می توانید اوقات خوبی را سپری کنید. برای مثال می توانید از ماشین سواری در مسیر پارک لذت ببرید یا روی تخت های آفتاب دراز بکشید و از نوشیدنی خنک و خنک لذت ببرید.

محبوب ترین و پرتقاضاترین سرگرمی های پارک آبی دریم لند به شرح زیر است:

  • اسلایدهای کامیکازه
  • سرسره های Twister به طول 40 متر
  • سیاهچاله با شیب شدید می لغزد
  • تکه های اژدهای پیچ خورده
  • سرسره های رفتینگ
  • آکوا پولی که شامل یک منطقه ویژه برای کودکان و نوجوانان است که شامل 19 بازی مختلف است.
  • رودخانه های آرام
  • استخر موج
  • استخر آب نمک
  • و…

پارک آبی ابوظبی یاس; متنوع ترین امکانات بازی با چشم انداز ساحل

پارک آبی ابوظبی یاس

یکی دیگه بهترین پارک آبی دبی در جزیره یاس ابوظبی قرار دارد که تجربه متفاوتی از تفریحات آبی را برای شما فراهم می کند. این مجموعه با مساحت 15 هکتار از نظر گردشگران یکی از بزرگترین و بهترین پارک های آبی دبی محسوب می شود. سفری چند ساعته، هیجان انگیز و فراموش نشدنی، چیزی است که با رفتن به پارک آبی یاس در ابوظبی احساس خواهید کرد. این مجموعه آبی دارای 7 قسمت مجزا با تم های مختلف است. تا جایی که تجهیزات سرگرمی و بازی این قسمت نیز بسته به نوع موضوع متفاوت است. با توجه به ویژگی های خاص این اقامتگاه می توان به طولانی ترین ترن هوایی و همچنین بزرگترین سرسره آبی گروهی 6 نفره در جهان اشاره کرد.

علاوه بر داشتن بیش از 40 سرسره، چندین استخر و سایر وسایل سرگرمی در بهترین پارک آبی دبی، یک رقابت هیجان انگیز نیز وجود دارد که در آن باید با دنبال کردن سرنخ های مختلف، مروارید گمشده را قبل از دیگران پیدا کنید. این بازی رقابتی سرگرم کننده، جذاب و بسیار لذت بخش است و پیشنهاد می شود در آن شرکت کنید.

حرف آخر

اگر می خواهید در تعطیلات بعدی خود، به به بهترین پارک آبی دبی بروید و از ساعات شادی فراموش نشدنی لذت ببرید و بهتر است ترکیب های مورد تایید کاربر را که قبلا ارائه شده بود به خاطر بسپارید. در میان مکان های تفریحی مختلف دبی شاهد بزرگترین و بهترین پارک آبی جهان هستیم که مجهز به متنوع ترین وسایل بازی و جدیدترین وسایل سرگرمی است. در سفر به دبی حتما زمانی را به انجام فعالیت های آبی هیجان انگیز و جذاب در بهترین پارک های آبی این مقصد گردشگری اختصاص دهید.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *