خانواده‌های پُر جمعیت هم به‌دنبال اجاره نقلی‌ها/ مستاجران تنها یک خواست دارند

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

صدای ایران: به گفته مشاوران املاک، آپارتمان هایی با متراژ بین 40 تا 50 متر مربع برای اجاره نشینان مطلوب است و حتی خانواده های پرجمعیت نیز به دنبال آپارتمان های کوچک برای اجاره هستند.

با توجه به اینکه اکثر خانواده های پایتخت از طبقه متوسط ​​و پایین هستند، واحدهایی که در یکی دو سال گذشته بیشترین استقبال را داشته اند آپارتمان هایی با متراژ 40 تا 50 متر مربع هستند زیرا بیشتر مطابق با بودجه دولت است. مستاجران تهرانی.

به گفته دلالان املاک، صرف نظر از الزامات و استانداردها، تنها آرزوی اکثریت مستاجران این است که بتوانند قرارداد خود را تمدید کنند یا واحدی را اجاره کنند. بر اساس آمار بانک مرکزی بیشترین خرید و فروش مسکن در محدوده 40 تا 60 متر مربع صورت می گیرد.

طبق استانداردهای عمومی پذیرفته شده در طراحی و معماری مسکونی، متراژ مناسب خانه برای خانواده های پرجمعیت حداقل 5 نفر یا بیشتر 120 تا 150 متر مربع، برای 4 نفر 90 تا 120 متر مربع و برای یک خانواده است. از 3 نفر، حدود 70 تا 90 متر مربع برای خانواده های 3 نفره، برای یک تا دو نفر، حدود 50 تا 70 متر مربع است. که با توجه به موقعیت جغرافیایی، سطح اقتصادی خانواده و فرهنگ زندگی این منطقه تغییر می کند.

در ایران به دلیل توان مالی پایین اکثر مستاجران به این موضوع توجهی نمی شود. واحد متر مربع با خواب

نکته دیگر اینکه قدرت رهن کامل برای اکثر مستاجران کاهش یافته است و آن طور که به ما می گویند محدوده رهن و اجاره واحدهای 50 متری با اجاره 5 تا 6 میلیون تومان بیشتر است. اگرچه درخواست آنها یک واحد بزرگ است.

در جدول زیر نرخ رهن و اجاره آپارتمان در مناطق مختلف تهران را مشاهده می کنید:

خانواده های پرجمعیت نیز تنها یک درخواست برای اجاره خودرو/اجاره دارند

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *