میزان تخفیف و تقسیط برای خرید قبر اعلام شد

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

تسنیم: سازمان بهشت ​​زهرا (سلام الله علیها) با صدور اطلاعیه ای از فراهم شدن شرایط ویژه برای تسویه بدهی شهروندان به این سازمان خبر داد.

سازمان بهشت ​​زهرا (سلام الله علیها) در اطلاعیه خود از ایجاد شرایط ویژه برای پرداخت بدهی خرید و پیش خرید قبور در این قبرستان خبر داد.

در متن این آگهی آمده است:

شهروندان محترم تهرانی بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهران در سال 1403 شرایط خاصی برای تسویه بدهی های مربوط به خرید و پیش خرید قبور رعایت شد. بنابراین شهروندانی که تا پایان سال ۱۴۰۱ هجری قمری تمام یا بخشی از هزینه خرید قبر یا پیش خرید آن را پرداخت نکرده باشند در صورت مراجعه تا پایان آبان ماه سال جاری مشمول تخفیف و اقساط خواهند شد.

بر این اساس به مشتریانی که قبر خالی متوفیان را خریداری کرده باشند 30 درصد و به قبرهایی که حداقل یک متوفی در آن دفن شده باشد 50 درصد تخفیف تعلق می گیرد.

در صورت عدم تسویه حساب مشمولان و عدم مراجعه به سازمان بهشت ​​زهرا(س) برای تعیین بدهی خود، این سازمان براساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهران در خصوص قبور خالی مذکور تصمیم گیری خواهد کرد. .

در این اطلاعیه، شهروندان واجد شرایط می توانند برای بهره مندی از شرایط ویژه تسویه بدهی به سایت بنیاد بهشت ​​زهرا (س)، ساختمان اداری شماره یک (امور درآمد)، جنب باب الزهرا (س) مراجعه کنند.

شهروندانی که بدهی دارند از طریق سامانه پیامکی سازمان بهشت ​​زهرا و رسانه ها اطلاع رسانی می شود. همچنین شهروندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن 51633160 تماس بگیرند.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *