معرفی سریال حیثیت گمشده | سایت انتخاب

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

نام سریال: Lost Dignity

ژانر: درام، خانوادگی

سال انتشار: 1402

کارگردان: سجاد بهلوان زاده

تهیه کننده: محمدرضا منصوری

نویسنده: احمد السلجی

تعداد قسمت ها: 9

بازیگران : مهدی حسینیا، بهارا افشاری، الناز حبیبی، امیر نوروزی، بهزاد خلج، الناز ملک، مهدی زمین پرداز، سه تار بسیانی، نادر فلاح، رحمان باقریان، آرش فلاحت پیشه، اشکان دلاوری، لویی سیفی، روزبه پوهناز جواد ریوفجی. و سحر لطفی، مرضیه بدرق، وحید عبدالمجید، عباس گلی زاده، عماد درویشی، محمدمهدی نظری، ابراهیم طلعت نژاد، آوین فاروخی و ارشیدا درستکار.

خلاصه

سریال «هویت گمشده» داستان زوجی به نام هاجر (با بازی بهاری افشاری) و امیر (با بازی مهدی حسینیه) از طبقه فرودست جامعه را دنبال می‌کند که پس از دو سال زندگی مشترک و به دلیل بی‌فرزندی، رابطه‌شان به تدریج برقرار می‌شود امیر یک کارگر ساده است که مسئول ریختن بتن در یک کارگاه خیاطی است (و با پیشروی داستان مشخص می شود که او برای مدتی بدون اطلاع امیر کار را متوقف کرده است). زندگی روزمره تکراری این زوج تا تصادف هاجر و مرگ یک کودک در این میان همه چیز را به هم می زند. اکنون امیر به دنبال پرسش های شرافتمندانه ای است که یکی پس از دیگری بر سر راهش قرار می گیرد. او شخصیتی بدبین دارد و به همه چیز به خصوص هاجر شک کرده است…

کارگردان کرامت از دست رفته

سجاد بهلوان زاده کارگردان سریال معروف مشاط جمشیدا است. وی فعالیت حرفه ای خود را از سال 1392 هجری شمسی با تحریریه آغاز کرد. بهلوان زاده ابتدا تدوین فیلم «ساکن طبقه وسط» ساخته سید شهاب حسینی و سپس تدوین فیلم «نفس» ساخته نرگس آبیار را بر عهده داشت.

پهلوان زاده در این حرفه به کار خود ادامه داد و توانست فیلم های موفق و شناخته شده «لاتاری»، «ایستاده در غبار» و «ماجرای نیمروز» ساخته محمدحسین مهدویان و همچنین فیلم های سینمایی را تدوین کند. مرد بازنده، سریال خدا سوسک ها را دوست دارد و سریال ذوب کاری اولین تجربه کارگردانی این تدوینگر توانا و حرفه ای در سال 1401 با سریال الخریف بود که پس از موفقیت سریال الخریف شروع به تولید کرد. سریال دومش به نام کرامت گمشده و با موضوعی متفاوت از سری اولش.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *