علم‌الهدی: اینکه افراد متناسب با شرایط روز رفتار کنند، مصداق شرک به خداوند است / فرد دین‌دار موضع سیاسی خود را بر حسب منافع دنیای خود تغییر نمی‌دهد

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

مهر: نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی بر حفظ باورها و قوام در تحولات سیاسی و اجتماعی تاکید کرد.

حجت الاسلام سید احمد علم الهادی در دیدار با استاندار خراسان رضوی و معاونین استانداری خراسان رضوی که در دفتر نماینده ولی فقیه خراسان رضوی برگزار شد، از خدمات و فعالیت های ارزنده استاندار خراسان قدردانی کرد. رضوی در سه سال گذشته گفت: فعالیت مجاهدین دولت سیزدهم و کارگزاران نظام در این مدت آثار و برکات زیادی داشت که در این راستا جای تقدیر و تشکر دارد. اقدامات و فعالیت های انجام شده توسط خراسان رضوی. استانداری

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با اشاره به شرایط خاص و گستردگی فعالیت ها در استان خراسان رضوی افزود: وضعیت استان خراسان رضوی به دلیل مشکلات و مسائلی که از آن رنج می برد نسبت به سایر استان ها بسیار خاص و متمایز است. به عنوان مثال، موضوع حضور زائران در ماه های نوروز پیامبر اکرم (ص) به تنهایی نیازمند مدیریتی قوی و جامع است که سایر استانداری های کشور در آن دخالتی نداشته باشند.

حفظ اعتقادات و سازگاری در تحولات سیاسی و اجتماعی

وی با تاکید بر پایداری باور و حرکت در جنبش های مختلف سیاسی و اجتماعی گفت: یکی از معیارهای ارزیابی افراد در گذر زمان، میزان تغییر در باورها و جهت گیری های فکری آنها و میزان سازگاری آنها با تحولات و تحولات است. که در جامعه رخ داده است. جامعه باورهای ثابتی دارد.

علم الهادی یکی از آثار نوسانات اجتماعی و سیاسی را دگرگونی افراد با توجه به این تحولات و دگرگونی ها برشمرد و ادامه داد: اگر انسان در مسیر و فعالیت خود با خداوند اخلاص داشته باشد، تفاوت می کند. خدمات و طرز فکر او با تغییر شرایط این اتفاق نمی افتد، زیرا شغل و موقعیت حرفه ای او ممکن است تغییر کند، اما شخصیت و شخصیت او تغییر نخواهد کرد.

نماینده فقیه در خراسان رضوی افزود: دوستان، داشتن دانش سیاسی برای مردم بسیار بجا و معقول است، اما اینکه مردم رفتار خود را با توجه به شرایط کنونی و شرایط سیاسی جامعه تنظیم کنند، مصداق آن است. از شرک، زیرا آنچه در آینده برای این افراد اهمیت دارد، مقام و مقامی است که به دست می آورند.

وی با بیان اینکه انسان باید همواره در امتحانات الهی سربلند و پیروز باشد، تاکید کرد: انسان متدین در عرصه اجرا و عملیات به اعتقادات خود پایبند بوده و از صرف جان و مال و آبروی خود در راه خداوند هراسی نخواهد داشت. و موضع سیاسی خود را بر اساس مصالح دنیای خود تغییر نخواهد داد.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *