امام جمعه کرج: در جلسه‌ اعتماد مجلس، بداخلاقی‌ها و هم هزینه‌هایی صورت گرفت

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ایرنا: نماینده ولی فقیه در استانداری البرز و امام جمعه کرج با اشاره به اهمیت سیاسی و معنوی راهپیمایی اربعین گفت: دشمنان با شایعه سازی و ایجاد شبهات سعی کردند مردم را از رفتن به کربلا منصرف کنند. ، اما موفق نشدند.

آیت الله سید محمد مهدی الحسینی الحمدانی در خطبه جمعه این هفته کرج افزود: اخبار و تصاویر منتشر شده از راهپیمایی اربعین نشان می دهد که هیچ یک از اقدامات دشمنان نتیجه ای نداشته است.

وی به نزدیک شدن به ایام عزاداری اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: دلهایی که در کنار زائران کربلا بودند و به دلیل شرایط نتوانستند حضور پیدا کنند، همزمان با این سیل رعد و برق از درگاه پروردگار رزق و روزی می گیرند.

امام جمعه کرج تصریح کرد: امسال نیز همچون گذشته دشمنان سعی کردند اهمیت این راهپیمایی عظیم و همبستگی مسلمانان را کم رنگ کنند.

آیت الله حسینی همدانی افزود: به لطف و رحمت الهی این آسیب و کارشکنی در داخل و خارج بی نتیجه ماند و دشمن بار دیگر مایوس شد.

وی ضمن تاکید بر اینکه مراسم اربعین باید با مشارکت و برنامه ریزی مردم برگزار شود، ادامه داد: مسئولان و متولیان امر تنها باید زیرساخت ها را برای زائران فراهم کنند و از زحمات و خدمات ارائه شده در این امر قدردانی می کنیم. در نظر گرفتن

امام جمعه کرج تصریح کرد: در این میان استانداری البرز نیز در بحث ارائه برنامه های اربعین اقدامات مفصلی از جمله در مصلی امام خمینی (ره) کرج با راه اندازی کارناوال فرهنگی در بین موکب های جاده کربلا انجام داد. و توزیع بسته های فرهنگی حاوی … خاطرات و توجه ویژه به کودکان و نوجوانان که با استقبال خوب زائران مواجه شد.

امام جمعه کرج افزود: پیاده روی اربعین یک پدیده عظیم است و باید از ابعاد مختلف فضایل فردی و معنوی به آن نگریست.

حسینی همدانی تصریح کرد: بیش از 20 میلیون نفر از رده های سنی و ملیت های مختلف در سراسر جهان در این راهپیمایی عظیم شرکت می کنند که در نقطه ای از کره زمین گرد هم می آیند و مسیری مشخص را طی می کنند.

وی بیان کرد: نهاد خاصی برای مدیریت اربعین وجود ندارد و این عظمت، حضور پرشور و همبستگی زائران اربعین پیام مهمی برای جهانیان دارد چرا که بسیاری از دشمنان ما سعی دارند بگویند مسلمانان خشن هستند.

آیت ال ارتباط مستقیم با مهدیه و افزایش امید به آینده.

پارلمان به دولت جدید رأی می دهد و هدایت می کند

امام جمعه کرج با تبریک هفته دولت به دولتمردان تصریح کرد: دولت جدید با آغاز هفته دولت کار خود را آغاز کرد.

آیت الله الحسینی الحمدانی گفت: البته شورا با رفتار و گفتار خود روحیه تعامل را نشان داد و از این پس باید وظیفه خود که نظارت دقیق بر امور دولت است را جدی بگیرد.

نماینده ولی فقیه در استان البرز افزود: در جلسه ای که رای اعتماد مجلس برگزار شد بداخلاقی ها و هزینه هایی انجام شد.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *