پرسپولیس از داور بازی با تراکتور شکایت کرد

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

فوتبال 360: باشگاه پرسپولیس رسما اعلام کرد که به دنبال شکایت از وحید کاظمی، داور دیدار سرخبوشان و تراکتورسازی تبریز است.

تراکتور و پرسپولیس شب گذشته در مهمترین دیدار هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف هم رفتند که در نیمه اول هیچ توپی از خط دروازه عبور نکرد. اما نیمه دوم متفاوت بود. شجاع خلیل زاده توانست ابتدا تراکتور را پیش ببرد و در دقایق پایانی بازی ایوب العالمود توانست با گل خود کار را به تساوی بکشاند. یکی دیگر از اتفاقات مهم این دیدار اخراج سروش رفیعی به دلیل خطای خطرناک روی ایگور پوستونسکی بود.

سرخپوشان تبریزی بهترین تیم در این دیدار بودند اما نتوانستند از برتری فنی و حتی شخصی خود استفاده کنند و با تساوی یک بر یک به کار خود پایان دادند. اخراج سروش رفیعی در حالی رخ داد که وحید کاظمی در ابتدا اعتقادی به نشان دادن کارت قرمز مستقیم نداشت اما پس از بررسی صحنه با کمک فناوری VAR تصمیم داور باتجربه تغییر کرد و او به سراغ اخراج مستقیم پرسپولیس رفت. هافبک اگرچه بحث های زیادی در مورد اینکه آیا اشتباه جدی انجام دهیم یا نه وجود دارد.

دومین شکایت از پرسپولیس بعد از بازی بزرگ!

پرسپولیسی ها که شب گذشته به دلیل استفاده از علیرضا بیرانوند از باشگاه تراکتورسازی شکایت کرده بودند، حالا شکایت جدیدی را آغاز کرده اند. بنابراین گزارش، طبق اعلام باشگاه پرسپولیس، قرمزهای پایتخت به عملکرد وحید کاظمی معترض هستند و به زودی از این داور باتجربه شکایت خواهند کرد. قرمزها به خطای اعلام شده قبل از گل تراکتورسازی و اخراج سروش رفیعی اعتراض دارند و تصمیمات وحید کاظمی را نادرست می دانند.

پرسپولیس در بحث باخت به خاطر اشتباهات داوری در صدر جدول رده بندی قرار دارد!

باشگاه پرسپولیس در توضیح این موضوع گفت: بازیکنان سرخ‌پوش ایران بر خلاف روند بازی با تصمیم‌های غیرواقعی در مقابل تراکتور قرار گرفتند اما تصمیم اشتباه سیدوحید کاظمی داور خط میانی در صحنه گل تراکتور و سروش رفیعی. اخراج، تغییر کرد و همه چیز را تحت الشعاع قرار داد، وقتی صحبت از باخت های ناشی از اشتباهات داوری شد، حالا با شروع مجدد لیگ، اشتباه ظاهری داور، روند بازی را تغییر داده و پرسپولیسی ها بار دیگر متضرر شده اند شکایت خود را رسما به فدراسیون فوتبال ارسال خواهد کرد.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *