عیادت وزیر فرهنگ از محمدعلی بهمنی

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

تسنیم: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از عیادت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از استاد بهمنی شاعر و غزلیات هرمزگانی خبر داد و گفت: مردم برای شفای این شاعر برجسته دعا کنند.

اسماعیل جهانگیری گفت: دقایقی پیش با دختر استاد بهمنی تماس گرفتم و جویای حال استاد شدم اما متاسفانه حال این شاعر و شاعر غزل هرمزقانی مناسب نیست.

وی افزود: این استاد در روزهای گذشته تحت عمل جراحی قرار گرفت اما در حال حاضر هوشیار نیست.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ساعت 14 – از این چهره برجسته فرهنگ و ادب کشور عیادت کرد و جویای وضعیت سلامت وی ​​شد.

وی با تاکید بر اینکه حال عمومی استاد بهمنی ناپایدار است، گفت: مردم برای این شاعر و شاعر برجسته ایرانی دعا کنند تا زودتر بهبود یابد.

جهانگیری گفت: استاد بهمنی مایه افتخار استان هرمزگان و بزرگترین غزل نویس معاصر است که در میان ما زندگی می کند.

وی تایید کرد: من هم به دیدار این شاعر بزرگ ولایتم می روم و برای استاد دعا می کنیم که هر چه زودتر بهبود یابد.

به گزارش تسنیم، پروفسور محمدعلی بهمنی در خرداد ماه امسال به دلیل سکته مغزی در بیمارستان بستری شد و پس از بهبودی نسبی اواخر همان ماه از بیمارستان مرخص شد.

از جمله این شاعر جنوبی می توان به مجموعه های شعر باغ لعل (1350) در بیوزنی (1351) آمیانا (1355) جیسو کلاه کفتر (1356) گاهی دلم برای خودم تنگ شده (1369) دهاتی (1377) غزل (1377) (13137) عشق است. ) تو نیستی (1379) کاسه آب دیوژن به من آرامش بده (1380) این خانه کلمات آتشین دارد (1382) من هنوز زنده ام و به آهو فکر می کنم (1388) غزل زندگی کنیم (گزیده غزل) (1392) ) و … منتشر شد.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *