حمایت جمعیت هیات امنای بازار تهران از دولت پزشکیان: بیش از گذشته آمادگی داریم تا رئیس جمهور و دولت را در تحقق وعده‌های اقتصادی ایشان یاری و همراهی نماییم

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

هیئت امنای بازار تهران حمایت خود را از دولت رئیس جمهوری ایران اعلام کرد.

در نامه هیأت امنای بازار تهران به مسعود پازیکیان آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم ترین

جناب رئیس جمهوری اسلامی ایران

جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان

با سلام و احترام

از خداوند متعال عنایات و برکات بی پایانش را بر ملت و کشور ایران سپاسگزاریم و برای حضرتعالی و دولت محترم چهاردهم در انجام این رسالت و مسئولیت خطیر و انجام خدمت صادقانه و مجدانه آرزوی توفیق و سربلندی روز افزون داریم. برای اعتلای نام این سرزمین و مردمانش این امر را از خداوند متعال خواستاریم.

هیئت امنای بازار تهران که همواره حامی دولتها به عنوان بازوان اقتصادی آنها بوده است، همانند گذشته، حمایت از دولت جدید را بدون توجه به رژیم حاکم وظیفه خود می داند. بخصوص که با اطمینان کامل به موفقیت دولت جناب عالی در آینده، علاوه بر علاقه و اعتقاد ویژه جناب عالی به نقش بازاریان در اقتصاد کشور، آمادگی خود را بیش از پیش برای مساعدت و همراهی با بزرگواران اعلام می دارد. رئیس جمهور و دولت منتخب متعهد به عمل به وعده های اقتصادی خود هستند.

در پایان ضمن تشکر از حضور حضرتعالی در بازار بزرگ تهران و شنیدن دغدغه های اهالی بازار و کسبه آن، امیدواریم روابط دو طرف بازار و دولت تقویت شود. . در آینده قوی تر و قوی تر خواهد شد و مسیر همکاری جدید در این دوره تعریف و تبیین خواهد شد.

خدا خیرت بده، ماموریت را کامل کن

امیدوارم شاد و سربلند باشید

هیئت امنای بازار تهران

2 شهریور 1403 ق

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *