سرمربی تیم ملی کشتی آزاد استعفا داد / کاوه: از فضای پیرامون کشتی و حرف و حدیث‌های بوجود آمده خسته شدم، خواهشاً دبیر بگذارد بروم

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ورزش سوم: سرمربی تیم ملی کشتی آزاد پس از پایان المپیک 2024 پاریس از سمت خود استعفا داد.

پس از ناکامی تیم ملی کشتی آزاد در کسب مدال طلا در المپیک پاریس، محسن کویه استعفای خود را از مربیگری تیم ملی تایید کرد.

محسن کاوه که قبل از تغییر سمت از مدیر تیم ملی کشتی آزاد به سرمربیگری تیم ملی در سال گذشته و پس از استعفای پگمان درسکار برای حضور در کادر فنی المپیک، تمرینات ماه های اخیر را زیر نظر داشت. و طبق مسیری که تعیین کرده بود 5 کشتی گیر آزاد را به المپیک فرستاد.

اما با وجود اینکه در یکی دو روز اول مسابقات کشتی آزاد همه چیز خوب پیش می رفت و پس از برتری ورنگیکاران با دو طلا، سهم شاگردان محسن کاوه از سه فینال سه مدال نقره و سه شکست تلخ بود.

بازگشت تیم ملی کشتی آزاد از المپیک بدون مدال طلا یک شکست محسوب می شد و در روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر اخراج کافیه و بازگشت صدیق بیگمان شنیدم.

محسن کاوه با تایید جدایی خود از تیم ملی گفت: حقیقت این است که از فضای کشتی و شایعاتی که مطرح شده خسته شده ام و وضعیت روحی و روانی ام اجازه ادامه کار در تیم ملی را نمی دهد. او برای کتک زدن من پول می گیرد، همان افراد حتما از دیگران پول می گیرند تا شما را بزنند.

وی ادامه داد: قبول دارم ایراداتی در کار ما وجود دارد اما نتیجه ای که گرفتیم بهتر از جام جهانی پارسال یا بازی های المپیک قبلی بود، رئیس فدراسیون قطعا تصمیماتی می گیرد که به نفع تیمش است. عنوان کارآموز در تیم ملی یا جاهای دیگر مرا به عنوان سرمربی انتخاب کرد، اما آیا دوستان از رزومه و کارنامه کشتی من اطلاعی ندارند؟ یکی از آنها عکس خصوصی من را در فضای مجازی منتشر می‌کرد، یکی دیگر مرا می‌کشاند تا درباره اخراج احسان‌پور صحبت کنم، در حالی که این موضوع به من ربطی ندارد، به خاطر کشتی این حرف را نمی‌زنم.

به گزارش کافه، به نظر می رسد جدایی او از تیم ملی کشتی آزاد بعد از چند سال به دلیل مشکلات فنی قطعی است. حال باید دید که آیا منشی شخص صادق را به رئیس تیم ملی برمی گرداند یا گزینه جدیدی در راه است.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *