صابر ابر: جان من و خانواده‌ام در خطر است

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

صابر ابر بازیگر معروف سینما با انتشار پستی در اینستاگرام از تهدیدات و آزار و اذیت های شخصی به نام ب.ب به خود و خانواده اش گفت.

بر اساس این گزارش، صابر ابر در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: من به عنوان یک شهروند این شهر همیشه در حد توانم به زندگی خودم، زندگی شخصی، اطرافیان و سایر شهروندان شهر اهمیت داده ام.

لازم می دانم چیزی را با شما در میان بگذارم که به وضوح نشان دهنده «ناامنی» است.

امنیت زندگی شخصی من و اطرافیانم به دلیل حضور هکر (BB) در چند سال گذشته ناامن شده است که در ماه ها و روزهای اخیر به دلیل تعدد محکومیت های کیفری علیه وی از سوی وی به اوج خود رسیده است. قوه قضائیه و با توجه به اینکه این فرد که با قرار وثیقه آزاد است تا زمان صدور حکم آزاد است از سایر اعمال از جمله ضرب و جرح، تهدید به پرتاب اسید و تهدید به ربودن و بازداشت وی نیز بی گناه است. ایثار، آدم ربایی، استخدام متقلب، زورگویی، نشر اکاذیب مجازی در هوا و غیره مشمول آن نیست.

آزار و اذیت در فضای مجازی و تهیه غذای کثیف از دروغ با استفاده از اکانت های جعلی و صفحاتی که هویت آنها مشخص است (تا – به آنها پول نداده ام چون شرف من و شما نیست) و نان خود را شبانه روز از تولید اخبار جعلی به دست می آورند این حاشیه‌های کثیف می‌تواند به اعتبار حرفه‌ای افرادی در میان بخشی از جامعه لطمه بزند، غافل از اینکه هیچ چیز پنهان نیست و جامعه بیشتر از آن آگاه است.

این یادداشت دلیل مهمی دارد

“ایمنی زندگی”

برای من تنها چیزی که مهم است حفظ امنیت شخصی ام است، نه به عنوان یک بازیگر، بلکه فقط به عنوان یک شهروند، و چون می دانم که افراد دیگری در سال های گذشته در آزار و اذیت این فرد دست داشته اند (به گواه بد قضایی او. رکورد)، تصمیم گرفتم اعلام عمومی کنم.

تا – از اعلام این خبر خودداری کرده ام تا باعث تشویش و تشویش در جامعه نشود! اما با اتفاقات اخیر مطمئنم باید راهی برای تحویل اراذل و اوباش و همدستانشان به قانون اندیشیده شود و امیدوارم این تفاهم نامه سرآغازی برای توقف این جریان باشد.

با توجه به این مقاله، علناً اعلام می‌کنم که اگر حادثه یا تهدیدی در زندگی شخصی من توسط شخصی صورت گرفته باشد، تنها توسط یک نفر است که وکلا و اطرافیان من او را به خوبی می‌شناسند.

از این رو از همه طرف های ذیربط کمک و حمایت می خواهم، شاید با اعلام و محکومیت افرادی که سلامت جامعه را خدشه دار می کنند، عبرتی برای دیگران باشد.

وکلای من مشغول تشریفات قانونی از دادگستری و پلیس امنیت تهران هستند و پس از کسب مجوز از مراجع قضایی، محکومیت، عکس و هویت آن فرد را منتشر می کنم.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *