قیمت جک J۷ برقی در بازار چقدر است؟ [مرداد ۱۴۰۳]

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

KMC EJ7 که در بازار با نام بالابر برقی J7 محبوبیت دارد، یکی از محصولات برقی جدید کرمان موتور است. KMC EJ7 نیز مانند بسیاری از خودروهای برقی چینی ابتدا به عنوان تاکسی وارد کشورمان شد اما علاوه بر قرار گرفتن در سگمنت تاکسی، مشتریان عادی نیز فرصت خرید آن را داشتند. با تحویل اولین نسخه ها قیمت بالابر برقی J7 در بازار آزاد تعیین شد.

اولین گروه از متقاضیان قیمت جرثقیل برقی J7 در بازار آزاد را تقریباً یک میلیارد و 570 میلیون تومان اعلام کردند. این نرخ اختلاف بیش از 200 میلیون تومانی را با قیمت رسمی خودرو یعنی یک میلیارد و 325 میلیون تومان نشان می دهد. در واقع، مشتریان اعلام کرده اند که قیمت وینچ برقی J7 نزدیک به نسخه احتراق داخلی آن است. در حال حاضر با پرداخت یک میلیون و 570 هزار تومان در بازار آزاد می توانید یک دستگاه JAC J7 با موتور احتراق داخلی خریداری کنید که مطمئناً در ایران دچار مشکلات استفاده از خودروی برقی نمی شود.

نمودار قیمت بالابر برقی J7 در بازار آزاد، آگوست 1403:

قیمت بالابر برقی J7 در بازار چقدر است؟ [مرداد ۱۴۰۳]

ابعاد و اندازه KMC EJ7 همانند KMC J7 است اما به دلیل قرار گرفتن بسته باتری، وزن این خودرو بیشتر و معادل 1.65 تن است. شتاب 0 تا 100 این خودروی الکتریکی 7.6 ثانیه است. تنها موتور الکتریکی این خودرو در محور جلوی آن قرار گرفته است که حداکثر قدرت ۱۹۰ اسب بخار و ۳۴۰ نیوتن متر گشتاور تولید می کند. گیربکس تک سرعته نیز وظیفه انتقال نیرو به محور جلوی این خودرو را بر عهده دارد.

بسته باتری لیتیوم آهن فسفات وظیفه تامین برق KMC EJ7 را بر عهده دارد. این بسته باتری دارای ظرفیت 50.1 کیلووات ساعت بوده و آب خنک می شود، بنابراین در شرایط مختلف آب و هوایی پایدار می ماند. این باتری با یک بار شارژ مسافتی در حدود 400 کیلومتر را برای خودرو فراهم می کند. پک باتری تاکسی برقی کرمان از شارژ سریع پشتیبانی می کند و قادر است ظرف 45 دقیقه ظرفیت خود را از 20 به 80 درصد افزایش دهد. شارژ کامل این باتری ها با برق خانگی 10 ساعت طول می کشد.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *