ساترا: سریال های «غربت» و «جوکر ۲» مجوز انتشار ندارند / با انتشار این برنامه ها در مراجع قضایی شکایت کردیم

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های سمعی و بصری در فضای مجازی (سیتره) از ممنوعیت انتشار مجموعه‌های تلویزیونی «فقر» و «جوکر ۲» خبر داد.

روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات رسانه های جامع سمعی و بصری در فضای مجازی (Stra) در اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به برخی انتقادات و شکایات مردمی از سامانه ساپرا و همچنین تماس ها و شکایات تلفنی مربوط به سریال «بی خانمان ها» مربوط به نماوا. پلتفرم و برنامه جوکر 2 مربوط به پلتفرم فیلمو به اطلاع می رسانیم که هر دو برنامه مجموعه فوق بدون طی مراحل قانونی منتشر شده است و محتوای منتشر شده مورد تایید سازمان تنظیم مقررات رسانه های صوتی و تصویری جهانی در فضای مجازی (Stra) نمی باشد. .

بر این اساس مجوز تبلیغات محیطی برای برنامه و سریال مذکور از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به دلیل عدم مجوز سیترا صادر نشد.

متأسفانه علیرغم تذکرات کتبی به مدیران شرکت‌های نماوا و فیلمو مدیا، انتشار برنامه و سریال مذکور بر خلاف قانون صورت گرفت و ساترا را به شکایت به مراجع قضایی واداشت.

لذا در حال حاضر انتظار می رود مقامات قضایی بر اساس مصوبه «تعیین الزامات تنظیم حوزه جهانی صدا و تصویر» مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی از هرگونه تخلف از قانون جلوگیری کنند تا تا با این کار شاهد تکرار اعمال غیرقانونی نیستیم.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *