گاریدو از الان برای شکست استقلال دست به کار شد/ یک غریبه در استادیوم سردار آزادگان قزوین!

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

خبرورزشی: در حالی که پرسپولیس در هفته سوم لیگ برتر انگلیس به مصاف فولاد می رود، سرمربی این تیم از رقیب همشهری خود غافل نبود.

گاریدو سرمربی اسپانیایی پرسپولیس از هم اکنون خود را برای رویارویی با استقلال آماده کرده است.

تیم پرسپولیس قرار است این هفته در چارچوب هفته سوم لیگ برتر به دیدار شاگردان یحیی گل محمدی برود.

شاگردان گاریدو اسپانیایی که در دو دیدار ابتدایی سوپرلیگ بیست و چهارم با تساوی مقابل ذوب آهن اصفهان و تراکتورسازی 4 امتیاز حیاتی را از دست دادند، اکنون تنها می توانند از مدعیان اصلی قهرمانی در این فصل به رقبای مطرحی مانند سپاهان و استقلال برسند. در مسابقات 6 امتیازی

نکته جالب توجه در خصوص هوشیاری گاریدو این است که این مربی اسپانیایی یکی از دستیاران خود را به قزوین، محل برگزاری بازی استقلال فرستاد تا شاگردان گاواد نکونام را که یکی از رقبای اصلی او در لیگ برتر کنونی است، زیر نظر داشته باشد. لیگ را از نزدیک و با نگاهی دقیق تر تماشا کرد.

گاریدو اسپانیایی که می داند پرسپولیسی ها بعد از سه بازی آینده باید در چارچوب هفته ششم خود را برای یکی از بزرگ ترین دیدارهای کشور و خاورمیانه که دربی مقابل استقلال است با کسب اطلاعات دقیق آماده کنند. از او و اطرافیانش در کادر فنی پرسپولیس، نه فرصتی وجود دارد که او را زیر نظر بگیریم و به رقبای خود از جمله استقلال نباختیم.

خبرها از اردوی پرسپولیس حکایت از آن دارد که پس از ورود کاروان این تیم به تهران، از یکی از اعضای تیم خواسته شد به قزوین برود و از نزدیک دیدار استقلال و ملوان را تحلیل کند.

ظاهرا استقلالی ها بیش از هر بازیکن دیگری خط دفاعی و خارجی داشتند و گاریدو می خواست آنها را زیر نظر داشته باشد.

نیازی به گفتن نیست؛ استقلالی ها مانند رقیب خود پرسپولیس در دیدار مقابل ملوان به تساوی رسیدند و در هفته دوم دو امتیاز خانگی را از دست دادند.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *