بیوگرافی و زندگینامه بلا رمزی/ از این بازیگر چه می‌دانیم؟

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

نام: ایزابلا می رمزی

تاریخ تولد: 25 سپتامبر 2003

محل تولد: ناتینگهام، انگلستان

حرفه: بازیگر، خواننده

سال‌های فعالیت: ۱۳۹۵ تاکنون

بیوگرافی بلا رمزی

بلا رمزی بازیگر و صداپیشه بریتانیایی متولد 25 سپتامبر 2003 در ناتینگهام فعالیت خود را در سال 2018 آغاز کرد.

بلا رمزی، بلا رمزی بیوگرافی، بیوگرافی بلا رمزی بازیگر انگلیسی است

او فارغ التحصیل دبیرستان آنلاین است و تنها یک خواهر دارد که بازیگری را از سیزده سالگی شروع کرد و با ایفای نقش در سریال Last Survivor of Us نیز در نواختن گیتار، طرفداران زیادی را جذب کرد. او 152 سانتی متر قد دارد و وزنش 45 کیلوگرم است تا رویاهایش را دنبال کند

فعالیت بدون رمز عبور

بلا رمزی بیشتر به خاطر ایفای نقش لیانا مورمونت در سریال موفق Game of Thrones شناخته می شود. او فعالیت بازیگری خود را از چهار سالگی آغاز کرد و سپس برای نقش های مهم تست بازیگری داد. بلا رمزی در آثاری چون الیزابت، مرثیه، دو برای شادی، هلمز و واتسون، شاهزاده امی، صفر، بازی تاج و تخت، جودی، در ساحل، بدترین جادوگر، مقاومت، سه دقیقه سکوت، جزیره کمپ تابستانی، کار کرده است. هیلدا، او قدرت شیطانی او را دارد و هیلدا و پادشاه کوه در کارنامه هنری خود.

ادای احترام بلا رمزی

در سال 2019، او توانست به همراه لوک پیرسون، استفانی سیمپسون و کرت مولر، جایزه بافتا را به عنوان بهترین بازیگر جوان و انیماتور کودک دریافت کند و در سال 2020 جایزه افتخاری شایستگی را دریافت کرد برای بازی در سریال Game of Thrones و همچنین شش نامزدی جایزه دیگر از جمله جوایز انیمیشن بریتانیا، بیست و ششمین جایزه انجمن بازیگران سینما و بیست و هشتمین جایزه انتخاب منتقدان را دریافت کرد.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *