پزشکیان: موفقیت در تثبیت سلامت جامعه منوط به تامین سلامت محرومین و فقرا است / اگر می‌خواهیم ایران در میان دیگر کشور‌ها سرآمد و بهترین باشد، نه به حرف و ادعا بلکه به اقدام و تلاش ما بستگی دارد / یکی از مسائل مورد تاکید ما در ایام انتخابات لزوم توجه به محرومین و شنیدن صدای بی‌صدایان بود / – هر کسی که ادعای انقلابی بودن و دغدغه خدمت صادقانه به مردم را دارد میدان برای او باز است

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

اسنا: رئیس جمهور شرط موفقیت در هر کاری را جلب رضایت مردم عنوان کرد و گفت: اگر – در این جایگاه هستیم، رهبری مردم نیست، خدمت به مردم و جلب رضایت آنهاست.

مسعود مازیکیان در مراسم افتتاحیه بیمارستان آیت الله هاشمی رفسنجانی، احداث این بیمارستان توسط بنیاد بیماری های خاص در یکی از مناطق محروم تهران را امری ارزشمند و شایسته قدردانی دانست و گفت: یکی از مواردی که بر آن تاکید داریم. در همایش انتخابات ضرورت توجه به محرومان و شنیدن صدای کسانی است که به آنها رای نمی دهند و ساخت این بیمارستان در یکی از محروم ترین مناطق تهران نشان می دهد که رئیس سازمان ویژه. بنیاد بیماری ها مستقل از دولت ها پرداخت های ویژه ای انجام داده است. به این موضوع توجه کنید.

رئیس جمهور در ادامه نیازها و راه حل مشکلات اقشار کم برخوردار جامعه را از مهمترین وظایف دولت برشمرد و افزود: ارزش عملکرد مسئولان میزان علاقه و علاقه آنها به حل آن است. . مشکلات مردم به خصوص محرومان، ساکتان و دوردست ها.

پزشکیان با اشاره به نقش تعیین کننده مردم در مقاطع مختلف پس از پیروزی انقلاب اسلامی به ویژه در دوران دفاع مقدس، تصریح کردند: این افراد نباید فراموش شوند، بلکه باید تلاش کنیم تا نیازها و مشکلات آنها را از طریق حل کنیم. خدمت فداکار .

رئیس جمهور با بیان اینکه انقلابی بودن به معنای جلب رضایت مردم است، تصریح کرد: – هرکسی که ادعای انقلابی گری دارد و علاقه مند به خدمت صادقانه به مردم است، میدان برای او باز است.

وی همچنین شرط موفقیت در هر کاری را رضایت مردم عنوان کرد و گفت: اگر – در این شرایط هستیم قضاوت مردم نیست، بلکه برای خدمت به مردم و جلب رضایت آنهاست. ، و همه باید با جان و دل در این مسیر تلاش کنند.

رئیس جمهور با گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی و خدمات همیشگی ایشان به کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: بدون تردید خدمات و تلاش های همیشگی مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی شایسته تجلیل و تجلیل است. قدردانی

وی موفقیت در تامین و تثبیت سلامت جامعه را در گرو تامین سلامت محرومان و مستضعفان دانست و گفت: دولت چهاردهم خود را در این زمینه مسئول و مکلف می داند و در ارائه خدمات به اقشار محروم جامعه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

رئیس‌جمهور تصریح کرد: اگر می‌خواهیم ایران در بین سایر کشورها بهترین و بهترین باشد، این به گفتار و ادعای ما بستگی ندارد، بلکه به کردار و تمایلات قومی و مذهبی ما بستگی دارد.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *