آرمین سهرابیان درباره تتو جنجالی: عذرخواهی می‌کنم، ناخواسته شکار رسانه‌ها و درگیر حواشی شدم / جبران می‌کنم

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ورزش سوم: مدافع استقلال به شایعات پاسخ داد و خالکوبی خود را در فضای مجازی منتشر کرد.

پس از انتشار عکسی از آرمن صحرابیان با خالکوبی روی پایش در فضای مجازی، این بازیکن به کمیته اخلاق احضار شد. حتی خالکوبی آبی این مدافع نیز با واکنش رئیس فدراسیون فوتبال همراه شد و مهدی تاج در مصاحبه ای اعلام کرد که سهرابیان باید در خصوص این خالکوبی دفاعیات خود را ارائه کند.

آرمن صحرابیان در گفت‌وگویی با ابراز تاسف از جنجالی‌های چند روز اخیر گفت: انتشار عکس‌هایم در عرصه فوتبال ایران جنجال‌های زیادی ایجاد کرد و به‌عنوان یکی از ورزشکارانی که همیشه اخلاق را در دستور کار قرار داده‌ام تلاش برای الگوی خوبی برای جوانان از … با الگوبرداری از قهرمانان بزرگ ملت. اول از همه باید از همه مردم ایران و جامعه بزرگ فوتبال عذرخواهی کنم.

وی افزود: هیچ وقت قصد فخر فروشی و رفتار غیرعادی نداشتم و متاسفانه در بازی با شمس آذر قزوین ناخواسته و اتفاقی رسانه ها توجه من را جلب کردند و همین باعث از هم پاشیدگی روحیه جمعی جامعه ورزش شد. . صدمه دیده

مدافع تیم فوتبال استقلال افزود: تمام تلاشم این است که آزارهای چند روز گذشته را با حرف و رفتار و عملکرد خوب در آینده جبران کنم، ضمن اینکه سربازی در خدمت ورزش ایران و در صف ایستاده باشم. با ارزش های حاکم بر کشور و ایران عزیزمان

صحرابیان افزود: لازم می دانم ابتدا از اهالی فوتبال به ویژه هواداران دوستدار استقلال عذرخواهی کنم و سپس از کمیته انضباطی، کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال و ارکان ورزش ایران عذرخواهی کنم.

وی گفت: برای حاکم شدن ارزش های فرهنگی جامعه به نوجوانان و جوانان توصیه می کنم دست به رفتارهای هیجانی نزنند و به فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی پایبند باشند.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *