حزب‌الله: عملیات نظامی – ما تکمیل شد و موفقیت‌آمیز بود / ادعای اسرائیل درباره اقدام پیشگیرانه و مختل کردن حمله مقاومت، توخالی است و در سخنرانی – سید حسن نصرالله تکذیب خواهد شد

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ایرنا: حزب الله لبنان در سومین بیانیه – خود توضیحاتی را در خصوص حمله پهپادی به اراضی اشغالی در پاسخ به ترور فؤاد شکر، رهبر ارشد جهادی این جنبش ارائه کرد.

به گزارش پایگاه خبری العهد، در بیانیه حزب الله لبنان آمده است: به یاری خداوند متعال، تمامی پهپادهای تهاجمی در زمان های مشخص شده از آشیانه های خود برخاسته و از طریق مسیرهای متعدد از مرزهای لبنان و فلسطین به سوی هدف مورد نظر عبور کردند. بدین ترتیب عملیات نظامی – ما به لطف خداوند متعال تکمیل و موفقیت آمیز بود.

حزب الله تاکید کرد: ادعای دشمن در خصوص اقدامات پیشگیرانه و اهدافی که به دست آورده و برهم زدن حمله مقاومت، ادعایی پوچ و مغایر با واقعیات میدانی است و – توسط دبیرکل حزب الله لبنان جناب آقای حسن نصرالله تکذیب خواهد شد.

صبح – حزب الله لبنان اعلام کرد که مرحله اول واکنش خود به ترور فؤاد شکر، رهبر جهادی خود را به پایان رسانده است.

در این مرحله از پاسخ، حزب الله 11 پایگاه و پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد.

از آغاز عملیات حزب الله در شمال فلسطین اشغالی، تعداد زیادی از شهرک نشینان صهیونیست در این منطقه مجبور به ترک خانه های خود شده اند و بر اساس گزارش رسانه های صهیونیستی، اکثر ساکنان باقی مانده در این منطقه از مشکلات روحی و روانی رنج می برند.

در همین حال نگرانی و آشفتگی ذهنی صهیونیست ها نسبت به پاسخ قطعی ایران به ترور شهید اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس و واکنش مقاومت اسلامی لبنان به ترور شهید اسماعیل هنیه در بین صهیونیست ها حاکم است. . این مشکلات روحی و روانی توسط شهید فؤاد شکر، رهبر اصلی آن تشدید شد.

رسانه های صهیونیستی اعتراف کرده اند که پس از ترور شهید هانیه و فؤاد شکر، صهیونیست ها منتظر پاسخ به این ترور هستند.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *