پرسپولیس به قلی‌زاده رسید؟ / سرمربی لخ‌پوزنان به جدایی ستاره ایرانی رضایت داد

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

النا: سرمربی تیم فوتبال لخ پوزنان دانمارک در لهستان برای جدایی و پیوستن ستاره تیم ملی ایران به پرسپولیس چراغ سبز نشان داد.

پس از جدایی مهدی الترابی، باشگاه پرسپولیس در چند نوبت اقدام به جذب جانشین برای او کرد اما هر بار به دلایل مختلف بازیکن مورد نیاز مردود اعلام شد.

از جمله این بازیکنان می توان به علی قلی زاده، ستاره تیم ملی ایران و باشگاه لخ پوزنان لهستان اشاره کرد که به دلیل مشمول خدمت سربازی، انتقال او رد شد. این در شرایطی است که مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در مصاحبه ای از پایان خدمت سربازی برخی ملی پوشان از جمله قلی زاده خبر داد.

با این خبر باشگاه پرسپولیس بار دیگر مذاکرات خود را برای به خدمت گرفتن گلی زاده آغاز کرد. پس از تلاش قرمزها برای جذب گلی زاده، این بازیکن جلسه ای را با مدیران باشگاه لخ پوزنان برای جلب رضایت برگزار کرد که در نهایت با جدایی این بازیکن مخالفت شد.

باشگاه لک پوزنان به گلی زاده اعلام کرد تا زمانی که این باشگاه جانشینی برای او تعیین نکرده باشد، به او اجازه جدایی نخواهد داد، به همین دلیل باشگاه لهستانی مبلغ عجیبی را در ازای تایید گلی زاده اعلام کرد که باعث انصراف او شد.

در همان زمان نیلز فردریکسن، سرمربی لخ پوزنان نیز به گلی زاده اعلام کرد که اگر بخواهد برود مشکلی از این بابت ندارد و گلی زاده نمی تواند در تمرینات شرکت کند. با این تفاصیل باید منتظر ماند و دید تکلیف گولی زاده چه می شود و آیا این بازیکن به جمع قرمزها می پیوندد یا خیر!

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *