انتشار تصویر ۲ مسافرکش که به زنان تعرض می‌کردند

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

اعتماد آنلاین: جانشین انتظامی استانداری البرز از شناسایی و دستگیری عوامل اغتشاشات و حمله به تخت ها خبر داد به دستور قوه قضائیه که صلاحیت شناسایی سایر شاکیان را دارد منتشر شده است.

سرهنگ محمد نادربیجی با اعلام این خبر گفت: در پی شکایت تعدادی از بانوان مبنی بر آزار و اذیت و تعرض دو نفر به عنوان مسافر بر روی تخت های خود، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران فرماندهی انتظامی فرمانداری قرار گرفت. سازمان اطلاعات

وی افزود: ماموران با طی مراحل علمی و تخصصی در نهایت توانستند دو نفر از متهمان را در این رابطه شناسایی و طی اعتصاب با هماهنگی مراجع قضایی دستگیر کنند.

جانشین پلیس البرز با اشاره به اینکه این متهمان زنان را در پوشش مسافر سوار خودرو کرده و در طول مسیر مورد آزار و اذیت و آزار و اذیت و آزار و اذیت قرار گرفته اند، گفت: دو متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

سرهنگ نادربیجی با بیان اینکه چهره افشا شده متهمان بر خلاف دستور مقام قضایی و شناسایی سایر شاکیان پرونده صادر شده است، تصریح کرد: پلیس با افرادی که بخواهند امنیت و امنیت شهروندان را به خطر بیندازند برخورد قاطعانه خواهد داشت. طبق قانون. ضمناً شاکیان جهت شکایت با پلیس امنیت اخلاقی فرماندهی انتظامی استان البرز واقع در میدان نبوبات تماس گرفته و یا با شماره تلفن 02621827604 تماس حاصل نمایند.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *