کارگردان «غربت»: تعهد می‌دهم هیچ توهینی به اعراب نشده/ بعضی‌ها می‌خواهد با حاشیه‌سازی، یک پلتفرم را از میدان رقابت خارج کنند

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

سینما دیلی: نویسنده و کارگردان «غرابت» به ممنوعیت پخش این سریال واکنش نشان داد.

امیر بورکیان کارگردان سریال «الغرابه» گفت: انتظار همه چیز را داشتم جز این هجمه هایی که سریال «الغرابه» به آن ها می شود. هر چند فقط سه قسمت پخش شد.

بورکیان افزود: برخی مدیران در تهران یک شبه دلسوز اقوام کشور شدند! عده ای (به اختصار به آنها اشاره می کنم) احساس می کنند که دارای اختیارات فراقانونی هستند و به دلایل موهوم و تعلل در روند تولید و انتشار اثر، قصد دارند بستر مورد نظر خود را از عرصه رقابت حذف کنند. این اهمیت را به راحتی از چند جلسه ای که در ساترا رفتم فهمیدم.

وی ادامه داد: عجیب است که به جای حمایت از چنین آثاری به نوعی از زیر بار مسئولیت طفره می روند و نکته جالب اینجاست که بازدید عوامل و مدیران نماوا از گروه ساترا طی سه ماه گذشته نتیجه ای نداشته است. هر چیزی نتیجه، حتی یکی از سردبیران درباره سریال گابات با ما صحبت نکرد.

کارگردان سریال «الوحده» تایید کرد: من کودکی خوزستانی هستم و دوران کودکی ام را در کوچه پس کوچه های شهر اهواز گذراندم و از همشهریان عزیز عرب زبان جنوب کشور عذرخواهی کردم سوء تفاهم موجود در ویدئو و شک ندارم که در دام این حاشیه سازی های مشکوک و قضاوت های مغرضانه قرار نخواهند گرفت که هیچ توهین و توهینی به مردم عزیز و مقاوم عرب زبان کشورمان صورت نگرفته است. سریال غربت … حاضرم کل کار را برای نمایندگان و نزدیکانشان به نمایش بگذارم اما عده ای از دیدن ادامه ماجرا خبر داشتند و به همین دلیل سعی کردند ادامه پخش را در اسرع وقت متوقف کنند. تا حد امکان . “.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *