پزشکیان: با شرایط فعلی ادامه زندگی در تهران غیرممکن است / آب تهران از کجا تامین می‌شود؟ منابع تهران از کجا می‌آید؟ قطعا با این شرایط از طبیعت، سیلی خواهیم خورد

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

شفقنا: رئیس جمهور گفت: برای پیشرفت باید بین منابع، نیروها و مصارف تعادل ایجاد کنیم. تهران نمی تواند به زندگی خود ادامه دهد. در شرایط فعلی ادامه زندگی در تهران غیرممکن است. آب تهران از کجا می آید؟ منابع تهران از کجا می آید؟ ما با این شرایط قطعاً سیلی خواهیم خورد.

مسعود پزشکیان در مراسم تکریم و معارفه وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه ما باید بهترین و الگو باشیم، گفت: این نظر تمام نمی شود زیرا با آن زندگی می کنیم. وقتی قرار است ما الگو باشیم، روند فعلی قابل قبول نخواهد بود.

وی افزود: اگر بخواهیم بهترین باشیم باید محصولی بسازیم که توان رقابت با محصولات خارجی را داشته باشد. من به عنوان یک ایرانی دوست دارم بهترین شهرها و جاده ها را داشته باشم. از لحظه ای که انسان به دنیا می آید برای بی نهایت و بهترین شدن تلاش می کند. ما باید تا زنده ایم راه درست را دنبال کنیم و آن را فراموش نکنیم.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه باید بدانیم چه کاری می خواهیم انجام دهیم و باید توانمندی های خود را بسنجیم و آن را بشناسیم، گفت: برای پیشرفت باید به تعادل بین منابع، نیروها و هزینه ها برسیم. تهران نمی تواند به زندگی خود ادامه دهد. در شرایط فعلی ادامه زندگی در تهران غیرممکن است. آب تهران از کجا می آید؟ منابع تهران از کجا می آید؟ ما با این شرایط قطعاً سیلی خواهیم خورد.

پزشکیان با بیان اینکه همه دولت ها متعلق به یک نظام هستند، یادآور شدند: باید به افراد توانمند کشور با هر سلیقه و جنسیتی احترام بگذاریم. در برخی موارد دولت روی کار می آید و اعلام می کند که همه مدیران قبلی فاسد هستند و باید بروند. این درست نیست. ما با کسی دعوا نداریم. ما با تمام ایرانیانی که برای ایران کار می کنند دوست هستیم و از آنها حمایت خواهیم کرد.

وی گفت: هرکس در این مملکت دنبال عزت و سربلندی این مملکت باشد در کنار دولت است حتی اگر به ما توهین کند. اگر با هم توافق داشته باشیم و به نخبگان و علمای کشور احترام بگذاریم جلو می رویم. هر فردی که برای این کشور کار می کند باید حمایت شود. باید به او اجازه دهیم که از خلاقیت و نوآوری خود برای توسعه کشور استفاده کند.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *