معاون اجرایی رئیس‌جمهور: اگر جوانی استوری یا پیامی گذاشته یا لباسی پوشیده، با گزینش این افراد با گذشت برخورد کنید و معلمانی را که دانش بیشتری دارند را انتخاب کنید/هسته‌های گزینش تا ابلاغ جدید آیین نامه های گزینش با جوانان کشور مهربانانه تر برخورد کنند/با دختران این سرزمین مهربان‌تر باشند/ هزاران نفر از تحصیل‌کردگان به‌دلیل تنگ‌نظری‌های ما به خارج از کشور رفتند

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

قائم پناه معاون اجرایی رئیس جمهور اظهار داشت: همه در این سرزمین حق دارند. رد یا عدم انتخاب افراد باید بر اساس حقیقت و عدالت باشد. از وزیر آموزش و پرورش برای پیگیری این موضوع تشکر می کنم و از کسانی که نمادهای 5 و 19 را دریافت کردند اعتراض خود را اعلام کنند. دوستان عزیز با جوانان کشور با احترام صحبت کنید. اگر جوانی استوری یا پیامی می‌فرستد یا لباسی می‌پوشد که شما نمی‌خواهید، با این افراد که فرزندان این کشور هستند با دلسوزی رفتار کنید و معلمان آگاه‌تری انتخاب کنید.

رئیس نهاد ریاست جمهوری گفت: در گزینش نمره مصاحبه بالا رفت و درصد 40 شد و از همه مراکز گزینش تقاضا دارم تا ابلاغ دستورالعمل جدید با جوانان کشور با مهربانی رفتار کنند تا بتوانیم آیین نامه گزینش را بر اساس اصلاح کنیم. سیاست های مقام معظم رهبری با مردان جوان با مهربانی رفتار کنید و با دختران این سرزمین مهربان باشید تا تمام ایران برای حل مشکلات متحد شود.

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: هزاران فرهیخته به خاطر تنگ نظری ما به خارج از کشور رفته اند. ایران متعلق به همه است و ما می خواهیم در مرحله انتخاب اول به آن نگاه کنند. خدا نکند به دلیل برخورد نامناسب از کشور خارج نشوند، زیرا ما باید در آخرت پاسخگو باشیم. عزت ایران در گرو رضایت مردم است.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *