شرایط فروش بایک بیجینگ X۷ اعلام شد؛ رقیب تیگو ۸ پرو از گروه ماموت [شهریور ۱۴۰۳]

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

شرکت ماکسات موتور از محصول جدید خود با نام Maksat Tiara Prime در نمایشگاه خودروی 1402 تهران رونمایی کرد این خودرو در واقع دوچرخه پکن X7 بود که این شرکت آن را با نامی متفاوت معرفی کرد. پس از خرید دیار خودرو توسط گروه ماموت، نحوه ارائه این خودرو تغییر کرد و هم اکنون این خودرو توسط دیار خودرو با نام بایک X7 به جای تیارا پرایم به فروش می رسد. لازم به ذکر است دیار خودرو از طریق زیرمجموعه خود، سانیار موتور پارسیان، خودروی دوچرخه سواری دیگری به نام تیگارد X35 را در کشورمان به فروش می رساند.

قیمت دوچرخه X7 2 میلیارد و 100 میلیون تومان است. به اولین خریداران این خودرو در صورت خرید نقدی 75 میلیون تومان تخفیف تعلق می گیرد. همچنین در صورت خرید نقدی زمان تحویل خودروها کوتاهتر می شود. البته متقاضیان می توانند با پرداخت دو مرحله ای دوچرخه کراس اوور X7 را نیز خریداری کنند. این خودرو در مدل 1403 و در رنگ های سفید، مشکی و خاکستری به متقاضیان عرضه می شود.

شرایط فروش دوچرخه X7 سپتامبر 1403:

شرایط فروش دوچرخه پکن X7 اعلام شد. رقیب تیگو 8 پرو از سری ماموت [شهریور ۱۴۰۳]

بیجینگ بایک X7 یک کراس اوور میان رده است و از نظر ابعاد و اندازه هم کلاس تیگو 8 پرو است. با این حال، دوچرخه پکن دوچرخه پکن X7 از موتور 1.5 لیتری توربوشارژ با 185 اسب بخار قدرت و 305 نیوتن متر گشتاور بهره می برد. گیربکس هفت سرعته اتوماتیک نیز وظیفه انتقال نیرو به محور جلو را در این خودرو بر عهده دارد. قیمت تیگو 8 پرو رقیب مستقیم بیجینگ بایک X7 در بازار آزاد حدود 2.3 میلیارد تومان است.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *