درد گل خوردن از درد کشاله بیشتر بود!

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

حبیب فرباسی در چند فصل گذشته یکی از بهترین دروازه بان های فوتبال ایران بوده و از نفت مسجد سلیمان و تراکتور گرفته تا ذوب آهن و ملوان به درخشش خود در لیگ برتر ادامه داده است. او در این هفته دو بار دروازه خود را مقابل استقلال باز دید.

فر عباسی در ابتدا درباره مصدومیت و حضورش در داخل دروازه ملوان گفت: به دلیل مصدومیت حدود یک ماه از تمرینات دور بودم و فکر می کنم یک هفته مانده به شروع لیگ به تمرینات برگشتم. اما چون نیاز به کادر فنی اعلام شد با جان و دل وارد پورتال شدم و به ملوان بودنم افتخار می کنم و این فرصت به من داده شده است.

دروازه بان ملوان درباره بازی با استقلال گفت: ابتدا از هواداران تیم ما تشکر می کنم که از راه دور آمدند و ما را تنها نگذاشتند. آنها واقعا برای ما قوی بودند و مقابل استقلال هم به خوبی از ملوان حمایت کردند که جای قدردانی دارد. در این بازی فکر می کنم همه مهارت های بچه های ما را دیدند و فکر می کنم شایسته برد در این بازی بودیم. البته باز هم می گویم به استقلالی ها احترام می گذارم و این فقط نظر من است.

2071978

همانطور که وی درباره وقایع داوری توضیح داد: به عنوان یک بازیکن وظیفه من این است که در زمین تلاش کنم و نباید در مورد داوری و تکل چیزی بگویم. اگر دقت کنید من هیچ وقت اعتراض خودجوش در زمین نداشتم و تا الان کارشناسان نظر خود را داده اند و مشخص شده به کدام تیم ظلم شده است. البته شاید الان به درد نخوره چون بازی تموم شده ولی امیدوارم به لطف استفاده از فناوری واقعیت مجازی خطاها کمتر بشه. ما برای کار داوران احترام زیادی قائل هستیم و امیدواریم در همه مسابقات بهترین امکانات را داشته باشند، اما در عین حال امیدواریم حق تیم ما سلب نشود.

فر عباسی که در این دیدار دو بار از روی ضربات پنالتی دروازه خود را باز کرد، می گوید: آقای رامین رضاییان یکی از بهترین بازیکنان ایران است، اما فکر می کنم خوش شانس نبودم. به هر حال تمام تلاشم را می کنم که در سری بعدی پنالتی را مهار کنم تا تماشاگران خوشحال شوند. طبیعتاً همه بچه ها واقعاً از جان و دل برای این بازی گذاشتند.

2072986

گلر ملوان درباره همکاری با مازیار زارع گفت: از آقای تارتر که فصل گذشته برای تیم زحمت کشیدند و همچنین از آقای الزاغی تشکر می کنم. آقای مازیار زری اصلا نیازی به تعریف و تمجید من ندارد، او اسطوره فوتبال انزلی است و با توجه به سال ها تجربه بازی در تیم ملوان و همچنین تیم ملی ایران، تجربیات ارزشمندی برای ما دارد. ما از دانش او بسیار استفاده کرده ایم و می بینید که تیم این فصل نیز تیم بسیار خوبی است. او مطمئن شد که می توانیم با سرمربی اش نتایج خیلی خوبی کسب کنیم.

او همچنین درباره مصدومیتش در این دیدار گفت: من اصلا به این مصدومیت فکر نمی کنم. خیلی دردناک است، اما وقتی برای یک تیم محبوب بازی می کنید، هر دردی را تحمل می کنید تا بتوانید عملکرد خوبی داشته باشید. درد گل رز از زخم بیشتر است.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *