ترامپ: آزادسازی دارایی های ایران توسط بایدن منجر به حمله حماس شد

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ایرنا: دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا و نامزد جمهوری خواهان برای انتخابات ریاست جمهوری این کشور در سال 2024، مدعی شد که آزادسازی دارایی های ایران توسط دولت جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا منجر به حمله 7 اکتبر به اسرائیل شد.

به گزارش وب سایت WiNet، ترامپ روز دوشنبه کارزار انتخاباتی جدیدی را آغاز کرد و سیاست های جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا و کامالا هریس، معاون رئیس جمهور آمریکا را عامل حمله 7 اکتبر به اسرائیل دانست.

ترامپ که دوباره به شبکه اجتماعی خود دسترسی پیدا کرد

این کلیپ با استناد به نقل قولی از نیویورک پست که آن را “باج گیری برای ایران” توصیف می کند، بر تصمیم بایدن برای آزادسازی دارایی های ایران تمرکز دارد.

در این کلیپ آمده است: ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا مواضع سختی را علیه ایران اتخاذ کرد، داعش را نابود کرد، خاورمیانه را در صلح نگه داشت و ما را قاطعانه از جنگ های بی پایان دور نگه داشت. “

ترامپ با این کلیپ ادامه می دهد: تاریخ به وضوح نشان می دهد که شر فقط به یک چیز احترام می گذارد: قدرت مطلق. وقتی به کاخ سفید برگردم، دشمنان ما خواهند فهمید که اگر یک قطره خون آمریکا بریزند، یک گالن خون آنها را خواهیم ریخت.

در 15 اکتبر 2023، گروه‌های مقاومت فلسطین عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند. این رژیم برای جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، گذرگاه های نوار غزه را بست و این منطقه را بمباران کرد.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *